Het verleden op freegoodies .
En ik wou dat ook echt tot verleden
zo houden dus niet weer a.u.b.
Ik ga van iedereen er van uit dat
als mensen ouder worden gewoon eens
een keer verstandiger zijn geworden.
Ook adult schoolboys die ouder worden .
zijn dan verstandiger, net als jullie
Maar toch is de ware anarchie van het
internet platform gezakt naar de 2 e plaats
en over adult schoolboys gesproken
Wat waren wij toch kleine jongetjes
geweest hier en eventueel op prikpagina
startpagina .
Op nummer 1 is er een platform waar de grootse .Ware anarchie en wilde Westen is uitgebroken
Dat heeft Elon MUSKus-rat als eigenaar
van X ( voorheen Twitter en beschaafde eigenaar die dat nooit toegelaten
Ik zit op X en deel info uit met meerdere flora en fauna en natuur twitters
En zit in het linkse verzet tegen extreemrechts metname tegen de fck PVV
quote |
Het is verwijderd ( doodsbedreigingen naar viroloog M v R uit België die met zijn
collega wel de corona heeft verslagen
Dus die man verdient respect en neem het
voor hem op
Wat de host provider van X verplicht dat om zulk gedrag te modereren
Want als het aan de eigenaar Elon MUSKus-rat had gelegen was er op X nu een ware anarchie uitgebroken en was het op X het digitale wilde-westen weer het ingevoerd
fck #PVV en fck #FvD
|
Verder nog de berichten van mij
.
quote | De corona is geminimaliseerd en door de vaccin is de gevolgen van het krijgen van corona minder erg
Ipv ic nu een zware verkoudheid of lichte koorts. zelden corona doden
@vanranstmarc
Al die wappies die bedreigen is waar ik helaas niet alleen fck #PVV stemmers NL en Vlaambelang B stemmers de schuld van kan geven . Wel zijn PVV NL en Vlaams belang B aanhangerSS oververtegenwoordigd.
Nu is corona tijdperk voorbij of niet vandienaard dat de gevolgen ernstig
Daarom zou om die reden het beter zijn als die ruzie dat nog net niet in kleine oorlogjes ontaard gaat staken
Wij leven nu na de corona tijd
Straks hebben wappies en complotdenkers met al die complottheorieën omtrent corona covid 19 meer schade aan de mensheid en samenleving veroorzaakt dan de corona zelf .
Wappies zijn meer met corona verspreiden bezig dan de corona virussen als dit zo door gaat
Het is voorbij de corona dus stop met dat gekampf en kijk vooruit
De wappies omtrent periode is nu al langer dan de corona ramp zelf .
KAPPEN met kampfen
Mocht ik nu een scheldpartij over mij heen kregen dan geld voor mij de wet van
Je zegt het allemaal maar .
Kanker verwensingen en ik holocaust verwensingen naar mensen met anders levende signatuur en verwensing dat ik als jong kind door een zedenmisdrijf om het leven was gekomen. Ik heb al genoeg van dat soort verwensingen gehoord van uit de extreem rechtse hoek |
.....
quote | Geen enkel medicatie of vaccin is zonder bijwerkingen.
Maar de gevolgen zonder bepaalde medicatie en vaccin is erger .
Dus bijwerkingen kunnen gezien de wel goede werkingen als acceptabel gezien worden
Ik heb een bepaalde medicatie verhoogt en ja de ,eerste 2 dagen meer bijwerkingen dan werkingen. Maar bij werkingen nemen af en werkingen nemen toe
Ik mocht eerste 3 dagen door bijwerking geen voertuig besturen maar dat is vandaag voorbij .
Dus over een week is er al meer resultaat door werking dan de afgelopen dagen de bijwerking
Ik heb ik verre verleden gekamft op internet fota met wat toen nog geen wappies heten maar je daar nu ook aan kan toevoegen.
Een organisatie dat zich keert tegen medicatie tegen psychische aandoeningen en die vergelijken de psychiatrie nog net niet met Auschwitz.
Dus ik als pro aanhanger van medicatie heb met die mensen waar ik later achterkwam dat er een internationale sekte achter zat
In het begin wisten de mede voorstanders dat ook niet .
Maar zoals bekend is er geen ontkomen aan en eens lopen zulke organisaties tegen de lamp ..
De sekte begint met de letter S
Dus meteen ging ik de S sekte afkorten met de SS
Beter bijwerkingen van medicijnen en vaccinatie dan wappies complotdenkers en complottheorieën die de bijwerkingen van Nazi Duitsland al volop hebben aangetoond
|
[/url]
[/url]
|