Ik moet naar bed nu |
Gepost
door : Adult schoolboy
met ip: 84.241.192*
Op: 24/12/2024 22:07 |
. De echte hond en teddyberen Gaan naar bed nu. Ondanks morgen en donderdag school vrij moet ik gewoon om 23 uur naar bed. Ipv de avond voor de school vrije dag vrij opblijven tot in de nacht Het verstoord het ritme en voortaan n moet ik gewoon elke avond om 23 uur naar bed . Tenzei ik straf heb dan . meestal rond 18 uur Ik moet om uiterlijk 21 uur Geleed in pyjama maar kan ook al vanaf zonsondergang . Net waarneer de juffrouw dat zegt . Ik ga de smartphone inleveren Uitloop gedoog is 10 minuten Vanaf minuut 11 moet ik de tijd 3 X inhalen de volgende avond Plus een opstart uur Dus kwartier te laat is 45 min inhalen plus Uur Zou 21:15 uur zijn Dus na deze post levering smartphone in . Anders krijg ik straf |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 84.241.192.* Op: 25/12/2024 21:54 |
|
Ik lig al in bed en mag dus tot 23 uur van de juffrouw nog met smartphone of tablet online . De juffrouw staat 22:55 naast mij bed en neemt de smartphone en tablet mee en doet het licht uit ..... ... Kwartier geleden werd ik tot de orde geroepen en kreeg klappen op mijn blote billen van de juffrouw. Met wat ik stout deed vond de juffrouw morgen avond direct na de kerst maal rond 17:30 ook weer overdreven om mij mee te straffen . Daarom moet ik morgen vanavond om 19:30 uur voor straf naar bed |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |