Moest die soms voor straf in de hoek staan |
Gepost
door :
met ip: 89.205.14*
Op: 10/12/2024 23:25 |
. . . Opmerking dat ook als niet AP Asb gezegd kan worden en daar niks mee te maken heeft en |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Baarle fan met ip: 89.205.14* Op: 10/12/2024 23:30 |
|
Ik denk dat de meeste wel zien dat die man dat voor straf in de hoek moest staan geert WilderSS vd fck PVV is |
Gepost door:
STROT VODDER TAX met ip: 89.205.22* Op: 11/12/2024 19:57 |
|
Ik dacht even dat een kleuter-juffrouw iemand in de hoek had gestuurd Maar het is een verwarde man met een kopvoder Kopvoder is een opmerking tegen Geert WilderSS persoonlijk. Het is niet dee bedoeling om joden dat een Keppel draagt te beledigen . Helaas deed geert WilderSS vd fck PVV dat wel bij moslims met hoofd doekje Dat geert wilders kopvodder noemde Met zijn kop vodder tax wat grondwettelijk niet mogelijk is ik vind stropdas dragen niks en het word tijd om daar extra belasting op te heffen door bij de aankoop in de winkel 500 procent belasting te heffen dat de winkel moet afdragen tegen vergoeding van 10 procent voor het administratieve werk van de kleding zaak Dat heet dan de STROT VODDER TAX Mij nooit gezien in een Pak met stropdas |
Gepost door:
Cornertime punishment met ip: 89.205.22* Op: 11/12/2024 20:20 |
|
Ik moest toen de school roleplay klaar was met leren op school ook van de juffrouw voor straf in de hoek staan in de school roleplay klas Ik kreeg eerst een pakslaag op mijn blote billen . Dus lag met de korte broek naar beneden over de knie bij de juffrouw Daarna moest ik voor straf een uur in de hoek staan Maandag avond 2 dagen geleden werd ik om 18 u voor straf naar bed gestuurd Maar geert WilderSS is niet meer te corrigeren die kan beter de STASI gevangenis in |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 84.241.192* Op: 13/12/2024 18:17 |
|
Adult schoolboy hele jaar in korte broek Old English school roleplay Lerende Adult schoolboy op school Afgelopen middag kreeg ik op school van de school roleplay juffrouw een flink pakslaag op mij blote billen en moet hele weekend direct na avond eten voor straf naar bed . Deze straf komt gemiddeld iets meer dan 1 x per week voor Er zijn weken met nul en deze week was het maandag en nu vrijdag t/m zondag dus vier Van de 50 weken incl deze week en dit weekend me gerekend .. Heeft de juffrouw in haar logboek 58 x voor straf vroeg naar bed in 2024 Dus gemiddeld 1,2 op 1 decimaal afgerond vroegste was 16;30 minste vroege bed tijd voor straf . was 20:30 uur.. Maar meestal rond 18 uur od 17:30 Zodat het echt als straf voelt Vanavond is eten later klaar en word het tegen 19:30 . Dus ik heb beetje mazzel nu .. . Mijn school roleplay juffrouw zal mij de Adult schoolboy als die na waarschuwing vooraf op tijdens school roleplay fout en stout was geweest . Vroeg in de avond voor straf naar bed brengen, Direct na het avondeten rond 18 uur . Deze avond wordt iets later omdat de juffrouw net binnen kwam en eten nog op vuur staat . Maar moest al vanaf 15 u in pyjama rond lopen en in pyjama overdag t/m maandag ochtend onder ik het hele weekend vrijdag zaterdag en zondag direct na het avondeten voor straf naar bed moet van de juffrouw . Aan de hand van mij gedag de komende 2 dagen beslist de juffrouw het tijdstip vanavond eten . Het kan om 16 uur zijn om de straf op te voeren maar ook pas 19:30 en word het pas 20 uit dat ik naar bed moet Adult schoolboy s bed De juffrouw zegt vaak Zo stout als deze Adult school jochie was waardoor die voor straf vroeg naar bed moet zo lief is mijn kind als die op bed tussen de teddyberen slaap en duim in de mond met lapje . Ook kan ik het weekend gerust bij de juf op schoot en over mijn kindere hoofdje geaaid wirden ondanks savons voor straf vroeg naar bed gaan voor hetgeen wat ik fout en stout deed is al een straf gegeven en ik baal er van naar heb geen keus nu Vroege bedtijdstraffen is een efficiënte manier om mijn volwassen schooljongen te disciplineren A Na school hou ik van leuke dingen en ook van zinvolle dingen tot mijn normale bedtijd. Als je weet dat met wan discipline waarmee ik mezelf benadeel één straf krijgt van de school roleplay juffrouw en mijn straf voor mij foute gedrag en gebrek aan discipline:is vroeg naar bed. Direct na avond eten. Meestal rond 18 uur Vroeg naar bed als straffen voor mij als Adult schoolboy zich niet aan afspraken houd, Hiermee kan ik de doelen nastreven. Sommige mensen zoals ik hebben gelijk dit extra motivatie punt en juist deze extra discipline zijn nodig om door te gaan met wat ik wil bereiken. Een paar avonden direct na avond eten naar bed rond 18 uur soms eerder soms later uur voor straf naar bed gaan zal zo tot mij doordringen dat ik mezelf elke keer weer moet motiveren voor waar ik moeite mee heb. Maar het ligt zeker in mijn vermogen. De dagen van vroeg naar bed straffen zijn na school roleplay waar serieus geleerd word en ben in mijn eigen vrije uren Vroeg naar bed voor straf is voor mini 1 en max 7 dagen s afhankelijk Van wat ik fout heb gedaan Nu dit weekend vr za zo ditect ns avond eten |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 84.241.202.* Op: 14/12/2024 06:10 |
|
wat ben ik altijd zo fit wakker heel erg vroeg als ik voor straf vroeg naar bed gestuurd word . Zaterdag en zondag ook nog en moet overdag in pyjama rond lopen binnen . Dus alleen gekleed in pyjama trui en luier om Dus ga vandaag als het ware in pyjama en blote pamper om naar school. Morgen is vrije dag en dan is zo vroege bed straf nog extra want de avond voor de vrije dag mag ik van de juf tot 1u opblijven tegen op schooldagen moet ik om 23 u naar bed Om de straf op te voeren van direct na het avond eten voor straf naar bed gaat de juffrouw vandaag om 16 u al eten dus iets voor 16:30 ben ik weer het gestraft adukt schoolboy Zondag eten we rond normale tijd rond 17:30 |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 84.241.202.* Op: 14/12/2024 07:18 |
|
Het afdwingen van een vroege bedtijd is een essentieel onderdeel van mijn onderdanige Adult schoolboy kind zijn gebleven en kick is juist zorgen dat ik geen straf krijg en zo meer discipline bereik uit te voeren Voor straf vroeg naar bed moeten van de juffrouw is geeft bevestiging vv an het onderdanig kind jochie te zijn gebleven in tegenstelling tot de conventionele wijsheid, zijn ze zelfs effectiever bij Adult gebleven kinderen als Adult schoolboy s Als ze worden voorafgegaan door luiers verschonen, is het effect groter. Dus ik weet dat ik het vreselijk zou vinden om voor straf vroeg naar bed te moeten van de school roleplay juffrouw als ik graag in die . vrije uren leuke dingen doe ala vliegen met Google earth en Streetview nu smartphone verbinding maakt met grote TV scherm en kijk naar series als rail away waar door een bepaald land treinen rijden en waar je leuke dingen ziet en ook kinder teken filw En speel graag met lego en ander kinder speelgoed als Adult schoolboy , maar toch is voor straf een vroege bedtijd absoluut iets waardoor ik me klein voel. De wetenschap dat ik met een luier om naar bed word gestuurd terwijl andere kinderen nog wakker zijn, wekt dat kleine gevoel zeker op. Het zou me gek maken omdat ik zou denken aan alle dingen die ik zou willen doen. De vernedering echte daadwerkelijke kinderen te horen spelen en het nog licht is buiten te terwijl ik in mijn pyjama en luier al naar beds moet versterkte de kleine kinderen gevoel van het gestrafte adult schoolboy . haat en liefde verhouding met deze straf die ik krijg . Ik heb het liever niet en doe graag leukete dingen op vrije avond uren Dus beter me best doen naar vermogen en zorgen dat ik geen straf krijg en gebeurt het toch geeft het weer het onderdanige gevoel van kind zijn. Dat geld ook als ik voor straf in de hoek moet staan of als ik tijdens school roleplay strafregels krijg die moet ik dan in mijn eigen tijd na de school roleplay tijd schrijven Laatste 250 regels bijna 3 uren bezig . maar met zulke straffen en in de hoek staan en vroeg naar bed een flinke pakslaag op mij blote billen zo zorgt de school roleplay juffrouw dat er beter geleerd word Het word eind van de middag intens vernederend, omdat 2 vriendinnen van de school roleplay juffrouw mij straks gekleed in pyjama trui en luier open en bloot en vervolgens voor straf vroeg naar bed gestuurd word . Maar haar hulp levert meer tijd op voor wat ik leuk vind dan verlies door deze straffen Het meeste huishouden doet de juffrouw voor mij . Enkele early bedtime punishment foto s in de loop der tijden [url=https://ibb.co/FKrPLqH][/url] [url=https://ibb.co/vXK2F9T][/url] [url=https://ibb.co/NptYrMZ][/url] [url=https://ibb.co/BCrkTdb][/url] [url=https://ibb.co/RgV4gTj][/url] [url=https://ibb.co/0nSbhH2][/url] [url=https://ibb.co/X23B2by][/url] [url=https://ibb.co/nLPzcBB][/url] .... Dan nog wat Luiers taboe Hoe hadden de mensen die het taboe vinden zelf gedacht hebben als luiers gewoon een gedragen voorwerp was van joden . Ee word maar alles gezegd over de ageplay |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 89.205.14* Op: 14/12/2024 17:00 |
|
[url=https://ibb.co/3YSxmPC][/url] [url=https://ibb.co/jkrpBjv][/url] net avond eten op en moet voor straf naar bed . 2e avond vd 3 Als ik voor straf vroeg naar bed moet van de juffrouw krijg ik vooraf nog een extra pakslaag op mijn blote billen |
Gepost door:
Adult schoolboy heeft straf met ip: 89.205.142* Op: 15/12/2024 15:04 |
|
De straf van de juffrouw dat ik direct na avond eten naar bed moet vanaf vrijdag t/m zondag Die gaat nu vandaag toch een school vrije dag is de straf opvoeren door dat over 5 minuten al het eten op tafel sta 160 uur dus tegen 16:30 u word ik al voor straf naar bed gestuurd . Gelukkig heb ik 7 teddyberen op bed en duim in de mond met lapje Beseffend dat ik geen vrije avond heb om te doen wat ik in de vorige post al vertelde . Dat weet de juffrouw en dat is dan net de manier waarop ik als Adult schoolboy dan mij straf krijg van de juffrouw Was eten naar bed op te voeren Aan de ene kant heb ik hier helemaal geen zin in, zo vroeg naar bed, wanneer val ik in slaap bijvoorbeeld, maar aan de andere kant geeft het wel het onderdanige kinder gevoel zo’n straf van je eigen juffrouw. ........ Gordijn slaap kamer raam heeft de juffrouw nu alvast dicht gegaan . Zometeen avond eten en voor straf naar bed ... .................. Vanaf vrijdag 15 u tot morgen ochtend moest ik gedurende die 3 dagen voor straf direct na het avondeten naar bed in mijn pyjama rond lopen dag en nacht Nu foto in pyjama met de teddyberen die bij mij slapen met nog 5 andere ..................... Het gedrag van afgelopen week was nadelig en ging ten koste van kennis groei en beïnvloed de goede structuur van regel maat Na eerder maandag al vroeg naar bed 18 u en afgelopen week na school roleplay tijd een uur na blijven en na blote billenkoek een uur in de hoek staan En in vrije avond uren 150 straf regels moest schrijven ruim 2 uur gekost van de school roleplay juffrouw als straf op school .................... Dus na vrijdag weer tijdens school roleplay straf te hebben gekregen dat begon met een flinke dosis pakslaag op mij. Blote billen werd gezegd 3 x direct na het eten naar bed voor straf vr za zo Vrijdag 2 dagen teruf Fouten waren werwijtbaar want wilde te snel naar ander leer hoofdstuk Maar niet wetende dat eerst deze nodig is om het volgende beter te begrijpen en de juffrouw heeft liever dat ik er 1 of 2 uur langer over leer en dan goed leer Dus gaat niet om de tempo maar wat geleerd word ook goed geleerd word. De juffrouw leest fragmenten uit de les stof en stelt daar overhoor vragen over . Want de juf staat niet boven de les stof Nadat dit verwijtbaar onvoldoende was zei de juffrouw Jochie opstaan !! .hier komen en kreeg meteen met de school stok een Paar harde klappen op mij korte broek .... Maar billenkoek gebeurt verder op de blote billen Maar voor het pakslaag op mn blote billen stond ik eerst op mn knieën voor een kruk en ging de juffrouw uitgebreid vertellen waarom ik nu harder gestraft word en dat ik met mij gedrag me zelf benadel terwijl ik mij korte broek en luier al naar beneden moets doen Daarna pakslaag op mij. Blote billen op school ......... [b] Balen maar zorgt de school roleplay juffrouw dat de structuur beter verloopt dat ook beter is voor mij zelf . Want anders krijg ik weer straf Ik ga eten en moet nu dag 3 van 3 avonden. Voor straf direct na het eten naar bed van de juffrouw |
Gepost door:
Adult schoolboy heeft gratie met ip: 89.205.143.* Op: 15/12/2024 20:43 |
|
niks vermoedend kruip ik 16:25 in bed pak mij teddyberen en deed mij duim in de mond met duimlapje Kwam de juffrouw met een verassing want omdat na vrijdag weer een lief jochie en Adult schoolboy gaf de juffrouw van de 3 avonden gratie . Dat doet ze vaker pas vlak er voor gratie toekennen .. Maar als ik voor vrijdag 14 uur tot precies een week doen mij die straf werd aangezegd geld wel dat als ik dus voor vrijdag 14 uur ergens straf voor krijg op school of buiten de school uren dan krijg ik naast die nieuwe straf deze avond de straf alsnog . . Zo stimuleer de juffrouw mij deze week naar vermogen mij best te doen en te doen wat de regels zijn dat ik voor mij ook beter Dus ook al moet ik voor vrijdag maar een kwartier in hoek omdat op dat moment de overtreding maar licht was dan volgt wel alsnog de straf ... |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 89.205.131.* Op: 17/12/2024 07:42 |
||
Deze straf krijg ik dus vanavond alsnog omdat ik weer straf heb gekregen van de juffrouw op school. 6.15 begonnen 8.15 tot 9 u pauze ) . Net weer tijdens school roleplay straf gekregen en moet als de les uren op school voorbij zijn voor straf een uur na blijven . Reden ik was online om info te lezen over het onder en toen kwam ik via zoekmachine een ander soort web tegen en als dat niks ik klik je dat weg. Maar ik ging toch even kijken terwijl het over duidelijk niks is . Zo iets doe je maar in de vrije uren zegt de juffrouw. De juffrouw betrapte mij daar op . Ondanks ik baal dat ik een uur langer moet blijven op school na schooltijd en de blote billenkoek harder is en langer duurt vind je dit echt niet fijn en om 17 uur alleen nog tijd om te douchen pyjama aan eten en 18 u voor straf naar bed. Zorgt de juffrouw dus dat ik de tijd op school ook echt gebruik om relevante kennis op te doen . Zodat we gekeerd word Daarom zal ik dat niet meer doen . Want de volgende keer zou ik daar nog meer straf voor krijgen van de juffrouw Dus 16 u uit school word 17 u uit school Nablijven begint dan met lesje of het herkennen van twijgen struiken takjes. Niet herkennen door waarnemende ogen . Maar voelende blote billen. Dan word ik of de hoek in gestuurd of krijg strafregels . Dat weet ik vanmiddag pas |
Gepost door:
Schoolroleplay juffrouw met ip: 89.205.226.* Op: 19/12/2024 20:07 |
|
Ik geef alleen straffen als ik denk dat het gedrag van de volwassen schooljongen mijn reactie vereist. Als mijn volwassen schooljongen zich heel goed zou gedragen en zich zou richten op wat goed is voor de volwassen schooljongen en daar niet in zou vervallen, zou ik geen reden zien om de volwassen schooljongen te straffen. Naar mijn mening zou straf het gedrag van de gestrafte volwassen schooljongen veranderen. Als mijn volwassen schooljongen zich goed gedraagt, hoeft er niets te worden veranderd. In dat geval zal ik ervoor zorgen dat hij geen twijfels heeft over hoe blij ik ben met zijn gedrag en manier van leven en werken en school wat de volwassen schooljongen doet. Over het algemeen straf ik niet voor ongelukken. Ongelukken gebeuren gewoon. Als er geen opzet was van de kant van mijn volwassen schooljongen, ben ik er vrij zeker van dat we een gezamenlijke oplossing kunnen vinden . Er is echter geen twijfel dat ik mijn volwassen schooljongen ga straffen als hij zich niet aan de afspraken houdt die we hebben gemaakt of als hij de regels negeert die ik samen met mijn volwassen schooljongens heb opgesteld. Ik ga ervoor zorgen dat mijn volwassen schooljongen het begrijpt en dienovereenkomstig handelt. Dat is ook mijn taak als schoolrollenspelleraar en spelverzorger Als we het erover eens zijn dat de volwassen schooljongen de structuur moet leven die niet het beste voor mij is, maar het beste voor de volwassen schooljongen, kan de volwassen schooljongen het beter doen, verwater daar niet in. Want de volwassen schooljongen weet zelf dat hij de beste is. Er kunnen ook situaties zijn waarin ik mijn volwassen schooljongen dwing om onaangename beslissingen te accepteren, alleen omdat ik dat kan. Mijn redenering is: ik wil dat mijn volwassen schooljongen die vele sterke punten behoudt. Ik wil dat de volwassen schooljongen een interessant leven heeft en niet alleen in het heden, maar ook in de toekomst. Ik ondersteun de volwassen schooljongen om te slagen op zijn school, het veld buiten moedig ik de volwassen schooljongen aan om zulke geweldige unieke hobby's te hebben en te behouden. Daarom geef ik de volwassen schooljongen veel ruimte. Als ik echter de indruk heb dat zijn houding ten opzichte van al die dingen zwak en verwaterd is, ga ik ervoor zorgen dat de volwassen schooljongen begrijpt dat hij zo niet verder kan. Ik heb maar 1 waarschuwing voor de volwassen schooljongen en dan deel ik straf uit. Naast een harde jas op de blote kont als straf, is vroeg naar bed gaan voor mij een interessante sanctie. Als het op straf aankomt, begrijp ik dat veel mannen binnen de soft SM-wereld alleen geïnteresseerd zijn in het spanken. Echter, slaan in combinatie met andere vormen van straf kan veel effectiever zijn. Mocht hij een fout maken, dan moet mijn volwassen schooljongen door mij gestraft worden en heel vroeg naar bed gestuurd worden. Ik weet dat dit moeilijk te accepteren is en dat de volwassen schooljongen zijn lol niet mag opdoen na school of na het werk in het veld totdat het aantal dagen dat de volwassen schooljongen vroeg naar bed is gestuurd voorbij is, maar ik zal die straf niet nalaten. Ik wil dat de volwassen schooljongen zich uitkleedt en zijn pyjama aantrekt en op de aangegeven tijd ergens tussen 17.00 en 18.00 uur naar bed gaat. Dat komt erop neer dat hij direct na het avondeten eet. Lees geen geld in bed, bel niet, gebruik geen mobiele telefoons online, speel niet met speelgoed zoals Lego en Playmobil en doe de lichten en gordijnen uit. Het enige dat de volwassen schooljongen altijd bij zich kan hebben, zijn de knuffels en teddyberen op bed. En als ik denk dat het tijd is voor de volwassen schooljongen om naar bed te gaan, wil ik daar absoluut geen ruzie over krijgen. Zelfs als hij nog zulke goede plannen had in de vrije uren van de volwassen schooljongen na school of na veldwerktijd en dat de volwassen schooljongen niet moe is, interesseert het me ook niet. Verre van dat. Ik vind het een leuk idee dat de volwassen schooljongen gedwongen wordt om in bed te liggen en gestraft te worden om te verbeteren en dit alles ter wille van mijn volwassen schooljongen en ook al blijft de volwassen schooljongen wijd wakker. Geeft de volwassen schooljongen de mogelijkheid om eerder gedrag te overwegen. Ik wil dat de volwassen schooljongen begrijpt dat zelfs als ik hem op veel manieren zijn ruimte geef en hem ondersteun zodat de volwassen schooljongen nog meer tijd kan besteden aan alles wat de volwassen schooljongen goed doet, ik nog steeds de beslisser ben in onze schoolrollenspel- en leeftijdsspelrelatie Als gevolg daarvan besteed de Adult schoolboy nu meer aandacht aan en luister ik naar de educatieve online lesfilms. Die kennis is belangrijk. Daarom blijft het nodig dat de ik de Adult schoolboy straffen geeft voor herhaalde disdiscipline met leren en schoolrollenspel. |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 89.205.226.* Op: 19/12/2024 20:25 |
|
Vanavond ga ik zelf eerder naar bed Dus niet 23 u naar 21:30 u [/b] |
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 84.241.200.* Op: 20/12/2024 22:10 |
|
[url=https://ibb.co/fMYDFJ6][/url] |
Gepost door:
Adultschoolboy met ip: 89.205.129.* Op: 21/12/2024 16:21 |
|
Net pakslaag op mn blote billen gehad van de juffrouw en wij hebben net gegeten en moet 17:30 uur voor straf naar bed van de juffrouw dus binnen kwartier nu |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |