Goed voorbeeld uit Rotterdam |
Gepost
door : nu landelijk invoeren
met ip: 89.205.135.*
Op: 01/10/2024 19:02 |
Zou overal neergezet moeten worden. En ook bij elke stoplicht een camera dan is het door rood rijden zo met 95 procent terug gedrongen . De gevolgen van zo verkeers ongeluk kan ernstig aflopen De pak kans vergroten werkt beter voor de verkeersveiligheid dan bekeuringen domweg verhogen. Het gaat niet om de hoge bedragen wel om hoge pakkans . . Fietsen zonder licht . Je ziet ze op laatste moment Zelfs moeders met lagere school kinderen zonder licht . Zulke ouders bekeuren . Waar jacht gemaakt word zie veel meer fietsers met licht ik heb er al eens 1 te laat gezien .oversteken met fiets in donkere bos zonder lantaarnpalen. Gelukkig alleen fiets stuk brommobiel niet en en Helemaal gelukkig kwam dus met de schik vrij Nee ik was niet aansprakelijk ondanks fietser voorrang had . De fietser is dan gewoon volledig alsnog fout als je die te laat ziet zonder licht De aanrijding was niet in Nederland maar in Duitsland en daar is de wetgeving anders. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Adult schoolboy met ip: 89.205.135.* Op: 01/10/2024 19:52 |
|
ik mag van de school roleplay juf niet eens met de fiets de tuin uit in het donker als het licht niet werkt vs |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |