Straf op school vd juffrouw en 3x 17:30 naar bed |
Gepost
door : Gestrafte adult schoolboy
met ip: 84.241.206.*
Op: 17/03/2023 15:37 |
![]() ![]() ![]() een minder boeiende hoofdstuk m.b.t. tot school roleplay Of beter gezegd wel boeiend maar vind andere les stof boeiende . Maar ook dat moet op school geleerd worden. Adult schoolboy s bepalen niet wat er minder goed geleerd hoeft te worden Dat beslist de school roleplay juffrouw Dus ik leerde het te vlug De juffrouw staat niet boven de stof Maar meest fragmenten en stelt overhoor vragen En moet een 8 scoren en is een lagere cijver en dat is verwijtbaar dan krijg ik straf van de juffrouw. Niet fijn om mijn vrije uren aan straf krijgt te zien Maar zo zorgt de juffrouw wel dat er naar vermogen gepresteerd word Als een lagere cijver kwam door moeite met een boven gemiddeld moeilijke hoofdstuk dan straft de juffrouw niet en mag ik het onder school tijd verder leren Is het verwijtbaar dan tijdens nablijven in eigen tijd . Zeggen tegen de juffrouw dat ik mij best deed maar toch lagere cijver scoorden trapt de juffrouw op school roleplay niet in . Bovendien liegen heeft de juffrouw min wel afgeleerd want voor liegen en smoezen kan ik meer straf krijgen dan wat ik fout en stout deed Want de foute antwoorden bij de fragmenten die de juf leest en overhoor vragen. over stelt zijn bij wan prestatie anders dan wanneer ik wel degelijk naar vermogen min best deed. De waarheid bekenen is dan het beste Overigens zo sporen echte onderwijzers en leraren ook bij echte kinderen op bij wie onvoldoende komt door moeite met de les stof of iemand die met zijn per nagooit Uiteraard los je dat bij daadwerkelijke kinderen op school niet op met straf behalve dat ze Risico lopen dat bij onvoldoende op rapport ik dacht 3 onvoldoende op rapport dat je dan blijft zitten . Zonde van het jaar . Ik als adult schoolboy ken geen zitten blijven en ga verder in boek en schrift en met boek en schrift word ook online les materiaal op tablet en pdf literatuur . Net als toen ik echt kind was bij ons kende ze geen blijven zitten je kun wel meerdere jaren in dezelfde klas zitten bij dezelfde meester of juf maar ga dan verder waar je gebleven bent Maar speciaal onderwijs zit anders in elkaar. Wie in de pauze binnen moest blijven kreeg geen strafregels .dat was zo de van de tijd en zeiden ze pak je tekenen is taal maar voor je dan kom je nog verder in boek en schrift . Logisch als veel leerlingen waaronder ik zelf 12 jaar waren en kennis niveau 3e klas lagere school had. Waaronder ik zelf ook toen ik 12 jaar was . Maar je word niet zomaar op lagere en vojfhe,er speciaal onderwijs geplaats Hier met school roleplay geld een overeenkomstige als in speciaal onderwijs namelijk Het gaat niet om de leer tempo maar om wat je leert ook goed leer De school roleplay juffrouw eist geen tempo. Maar mag op eigen tempo Ik heb meer tijd nodig om iets geleerd te krijgen maar heb ik het geleerd onthoud ik het ik allemaal . ...... Net bij overhoring omdat ik te snel een leukere andere les wilde gaan meten met overhoring een 5 ipv 8 wat vereist is . 8 is het vermogen en een 6 dat voldoende is in onderwijs is nog steeds 40 procent niet begrepen dus bijna de helft En een 8 is in het vermogen. Per les vak is een 7 gedoogd zolang het gemiddelde tot nu toe op 8 staat 6 echter niet ook al waren alle vijvers er voor allemaal 10 Ik moet zo . Uur nablijven . Als nog leren . Ook komt er een extra lesje over flora de juffrouw en verschillende soorten twijgen die in voor jaar bloeien . Aan de hand van de takken kan ik zien welke soort Lesje twijgen voelen op mijn blote billen. ![]() ![]() Maar de juffrouw zegt dat mijn ogen niet relavant zijn maar Maar de verschillende twijgen moet voelen En wel op mijn blote billen. En daarna alsnog leren Morgen school vrij Maar moet wel 250 straf regels schrijven op min vrije dag Dat kost 2.5 uur werk Vanavond kan dat niet Want om 17 u dan eten wij en omdat ik 3e keer in 2 weken tijd ergens straf voor kreeg op school krijg ik ook van de juffrouw dat ageplay verzorger is er. Thuis straf en moet vanavond en zaterdag en zondag voor straf om 17:3O naar bed . Deze straf is best veel maar dit was niethet enige en had afgelopen week kon al straf op school En in thuis uren 17:30 naar bed Morgen vrije dag moet ik overdag in pyjama rond lopen ..... Maar deed meerdere dingen die niet goed waren en nadelig zijn er. Stadia later dus begrijp wel dat ik straf gekregen heb Ondanks balen. Want heb er geen zin in Maar het geeft wel het onderdanige kinder gevoel . Blote billenkiek nablijven voor straf 3 x 17:39 naar bed en morgen straf regels van school schrijven. En elke vroeg bed straf is voor het slapen nog een pakslaag op m'n blote billen van de juffrouw Vroeg naar bed voor straf is altijd nog een extra pak op de blote billen kwartier voor de tijdstip dat ik voor straf naar bed moet van de juffrouw ![]() de opblijf avond vanavond de avond voor de school vrije dag gast aan min neus voorbij want 17:30 moet ik naar bed En nu typ ik dit op school inksfer van typ vaardigheden ..... Zo stout als ik ben en HF zes naar bed moet Zo lief vind de juffrouw als ik dan slaap en meestal ben ik half uur later al in slaap gevallen tussen de teddyberen en duim in de mond met lapje [url=https://ibb.co/48hKZCQ] ![]() [url=https://ibb.co/M2nyv6n] ![]() [url=https://ibb.co/x2T1qFF] ![]() [url=https://ibb.co/QM7MQD6] ![]() ![]() Op school [/img] ![]() ![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Gestrafte adult schoolboy met ip: 84.241.206.* Op: 17/03/2023 15:43 |
|
Zo eten en over drie kwartier lig ik met gloeiende billen in dikke luier verpakt voor straf op bed Gelukkig teddyberen |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |