Vroege bedtijd straf en blote billenkoek |
Gepost
door : Adult schoolboy
met ip: 84.241.199*
Op: 16/03/2023 20:42 |
Vroege bedtijd straf en blote billenkoek straffen als vroeg naar bed krijgt ik ook van mij dominante maar ook ageplay kind vriendelijke juffrouw. Niet alleen slaag op m’n blote billen maar ook vroege bedtijd als straf Na study en werk overdag hou ik van leuke dingen en ook van zinvolle dingen tot mijn normale bedtijd. 22 uur. Als ik weet dat bij wandiscipline waarmee ik zelf schade toebreng één straf van mijn partner te wachten staat en mijn straf geeft voor mij ondeugend gedrag en gebrek aan discipline dan is de straf die ik krijg vroeg naar bed. Vroeg naar bed gaan als ik me niet aan afspraken houd, is de vrije avonden voor leukste activiteiten dat ik kwijt ben dus heb liever die straf niet . Met zo straf van mijn hulpzame partner dan kan ik de doelen nastreven dat voor mij zelf veel beter is . Sommige mensen zoals ik hebben gelijk dit extra motivatiepunt en juist deze extra discipline is nodig om door te gaan met wat ze willen bereiken. Een paar avonden om 17.30 uur voor straf naar bed gaan zal zo tot me doordringen dat ik mezelf elke keer weer moet motiveren voor datgene waar ik moeite mee heb. Maar wel in mijn vermogen ligt . De dagen van vroege bedtijd-straffen zijn na study/werktijd , dus thuis in mijn eigen vrije uren Vroeg naar bed gaan is afhankelijk van wat ik fout en stout heb gedaan 1 of meer dagen tot een maximum van 7 dagen. Een week straf. Vroege naar bed als straf gaan is altijd om 17:30 uur. Dan eten wij om 16:30 uur Waarbij ik om 16:30 in pyjama aan tafel moet zitten als ik deze straf heb . Meestal ben ik 15:30 thuis En de dagen dat ik de vroeg naar bed straf heb moet ik meteen douche en pyjama aan Als ik deze straf op een vrije dag heb dan moet ik op die dag overdag in pyjama rond lopen in huis Na study en werk overdag hou ik van leuke dingen en ook van zinvolle dingen tot mijn normale bedtijd. 23 uur. Als ik weet dat bij wan discipline waarmee ik zelf schade toebreng één straf van mijn partner te wachten staat en mijn straf geeft voor mij ondeugend gedrag en gebrek aan discipline dan is de straf die ik krijg vroeg naar bed. Vroeg naar bed gaan als ik me niet aan afspraken houd, is de vrije avonden voor leukste activiteiten dat ik kwijt ben dus heb liever die straf niet . Met zo straf van mijn hulpzame partner dan kan ik de doelen nastreven dat voor mij zelf veel beter is . Sommige mensen zoals ik hebben gelijk dit extra motivatiepunt en juist deze extra discipline is nodig om door te gaan met wat ze willen bereiken. Een paar avonden om 17.30 uur voor straf naar bed gaan zal zo tot me doordringen dat ik mezelf elke keer weer moet motiveren voor datgene waar ik moeite mee heb. Maar wel in mijn vermogen ligt . De dagen van vroege bedtijd-straffen zijn na study/werktijd , dus thuis in mijn eigen vrije uren . ……………….. …………..Tijdje terug deed ik meerdere dingen die ook slechts zijn voor mij zelf en gewoon dom was Dus vond mij partner dat ik vroege bedtijd straf on 17:30 u voor een hele week 7 dagen moest krijgen. Vanaf Zaterdag 17 -12 -2022 t/m vrijdag 23 -12 2022: 17:30 als straf naar bed gestuurd m 17:30 . Reden: Herhaaldelijk gebrek aan discipline en te vaak al eerdec straffen gehad voor 1 a 2 soms 3 avonden Stoute volwassen Vroeg naar bed gaan straffen is een efficiënte manier om mijn te straffen Op het moment dat mij zo straf word aangezegd vind er nog een voor gerecht plaats . Broek naar beneden en over de knie en pak rammel op mij blote billen Ik hou er echter niet van om gestraft te worden, ik accepteer dat ik gedisciplineerd moet worden zoals mijn partner dat nodig acht. Als mijn partner mij straft, weet ik dat dat komt omdat ze van mij houd Zij is degene die de leiding heeft. zij beslist. Maar waar ik het meest bang voor ben, is vroeg naar bed worden gestuurd De kick is om geen straf te krijgen en daar naar handelen . Gebeurt het toch dat ik straf krijg dan zal ik wel moeten en dat geeft het onderdanige kinder gevoel om zulke straffen te krijgen. Mijn partner zegt wie zich te gedragen als een ondeugend jongetje,ook behandeld te worden als een ondeugend klein jongetje. Ik haat vroeg naar bed, heb programma’s die ik leuk vind en zij weet het. Als ik vroeg op de dag naar bed moet meteen 15:30 bij thuis komst pyjama aan op vrije dagen dat ik zo straf heb lopen moet ik overdag in pyjama rond blijven lopen als straf krijg, wie er ook binnenkomt. Mijn partner zegt dan gewoon dat ze haar partner discipline met vroege bedtijd straffen. Bekende weten het allemaal. Ja dat is wel het vernederd als visite komt en aanwezig is en ik moet vlak voor half zes welterusten zeggen en vertellen dat ik gestraft ben met zo veel avonden vroeg naar bed. Bed mag ik ook niet uit Onder mijn pyjama broek een dikke dubbel luier om vol te plassen ..... Of ik nou gewoon om 22 uur naar bed moet behoudens bij avond dienst of voor straf direct na avond eten o om 17:30 u zoals gisteren avond Deze adult schoolboy jochie slaapt altijd met zijn teddyberen en duimend met lapje ![]() Gisteren was ik na herhaaldelijke fouf Waarmee ik me zelf benadeelde gestraft op school en dat was eerst pakslaag op de blote billen en 15 uur toen de 6 uren school roleplay per dag om was moest ik voor straf nablijven tot 16:3O en daarna douche pyjama aan eten en 17:30 naar bed Was niet prettig maar gaf wel hetkinder gevoel om daarmee gestraft te worden door de juffrouw. .... ![]() ![]() ![]() Adult schoolboy lerende tijdens school roleplay op school ![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Gestrafte adult schoolboy met ip: 84.241.206.* Op: 17/03/2023 15:42 |
|
![]() ![]() ![]() een minder boeiende hoofdstuk m.b.t. tot school roleplay Of beter gezegd wel boeiend maar vind andere les stof boeiende . Maar ook dat moet op school geleerd worden. Adult schoolboy s bepalen niet wat er minder goed geleerd hoeft te worden Dat beslist de school roleplay juffrouw Dus ik leerde het te vlug De juffrouw staat niet boven de stof Maar meest fragmenten en stelt overhoor vragen En moet een 8 scoren en is een lagere cijver en dat is verwijtbaar dan krijg ik straf van de juffrouw. Niet fijn om mijn vrije uren aan straf krijgt te zien Maar zo zorgt de juffrouw wel dat er naar vermogen gepresteerd word Als een lagere cijver kwam door moeite met een boven gemiddeld moeilijke hoofdstuk dan straft de juffrouw niet en mag ik het onder school tijd verder leren Is het verwijtbaar dan tijdens nablijven in eigen tijd . Zeggen tegen de juffrouw dat ik mij best deed maar toch lagere cijver scoorden trapt de juffrouw op school roleplay niet in . Want de foute antwoorden bij de fragmenten die de juf leest en overhoor vragen. over stelt zijn bij wan prestatie anders dan wanneer ik wel degelijk naar vermogen min best deed Overigens zo sporen echte onderwijzers en leraren ook bij echte kinderen op bij wie onvoldoende komt door moeite met de les stof of iemand die met zijn per nagooit Uiteraard los je dat bij daadwerkelijke kinderen op school niet op met straf behalve dat ze Risico lopen dat bij onvoldoende op rapport ik dacht 3 onvoldoende op rapport dat je dan blijft zitten . Zonde van het jaar . Ik als adult schoolboy ken geen zitten blijven en ga verder in boek en schrift en met boek en schrift word ook online les materiaal op tablet en pdf literatuur . Net als toen ik echt kind was bij ons kende ze geen blijven zitten je kun wel meerdere jaren in dezelfde klas zitten bij dezelfde meester of juf maar ga dan verder waar je gebleven bent Maar speciaal onderwijs zit anders in elkaar. Wie in de pauze binnen moest blijven kreeg geen strafregels .dat was zo de van de tijd en zeiden ze pak je tekenen is taal maar voor je dan kom je nog verder in boek en schrift . Logisch als veel leerlingen waaronder ik zelf 12 jaar waren en kennis niveau 3e klas lagere school had. Waaronder ik zelf ook toen ik 12 jaar was . Maar je word niet zomaar op lagere en vojfhe,er speciaal onderwijs geplaats Hier met school roleplay geld een overeenkomstige als in speciaal onderwijs namelijk Het gaat niet om de leer tempo maar om wat je leert ook goed leer De school roleplay juffrouw eist geen tempo. Maar mag op eigen tempo Ik heb meer tijd nodig om iets geleerd te krijgen maar heb ik het geleerd onthoud ik het ik allemaal . ...... Net bij overhoring omdat ik te snel een leukere andere les wilde gaan meten met overhoring een 5 ipv 8 wat vereist is . 8 is het vermogen en een 6 dat voldoende is in onderwijs is nog steeds 40 procent niet begrepen dus bijna de helft En een 8 is in het vermogen. Per les vak is een 7 gedoogd zolang het gemiddelde tot nu toe op 8 staat 6 echter niet ook al waren alle vijvers er voor allemaal 10 Ik moet zo . Uur nablijven . Als nog leren . Ook komt er een extra lesje over flora de juffrouw en verschillende soorten twijgen die in voor jaar bloeien . Aan de hand van de takken kan ik zien welke soort Lesje twijgen voelen op mijn blote billen. ![]() ![]() Maar de juffrouw zegt dat mijn ogen niet relavant zijn maar Maar de verschillende twijgen moet voelen En wel op mijn blote billen. En daarna alsnog leren Morgen school vrij Maar moet wel 250 straf regels schrijven op min vrije dag Dat kost 2.5 uur werk Vanavond kan dat niet Want om 17 u dan eten wij en omdat ik 3e keer in 2 weken tijd ergens straf voor kreeg op school krijg ik ook van de juffrouw dat ageplay verzorger is er. Thuis straf en moet vanavond en zaterdag en zondag voor straf om 17:3O naar bed . Deze straf is best veel maar dit was niethet enige en had afgelopen week kon al straf op school En in thuis uren 17:30 naar bed Morgen vrije dag moet ik overdag in pyjama rond lopen ..... Maar deed meerdere dingen die niet goed waren en nadelig zijn er. Stadia later dus begrijp wel dat ik straf gekregen heb Ondanks balen. Want heb er geen zin in Maar het geeft wel het onderdanige kinder gevoel . Blote billenkiek nablijven voor straf 3 x 17:39 naar bed en morgen straf regels van school schrijven. En elke vroeg bed straf is voor het slapen nog een pakslaag op m'n blote billen van de juffrouw Vroeg naar bed voor straf is altijd nog een extra pak op de blote billen kwartier voor de tijdstip dat ik voor straf naar bed moet van de juffrouw ![]() de opblijf avond vanavond de avond voor de school vrije dag gast aan min neus voorbij want 17:30 moet ik naar bed En nu typ ik dit op school inksfer van typ vaardigheden ..... Zo stout als ik ben en HF zes naar bed moet Zo lief vind de juffrouw als ik dan slaap en meestal ben ik half uur later al in slaap gevallen tussen de teddyberen en duim in de mond met lapje [url=https://ibb.co/48hKZCQ] ![]() [url=https://ibb.co/M2nyv6n] ![]() [url=https://ibb.co/x2T1qFF] ![]() [url=https://ibb.co/QM7MQD6] ![]() ![]() Op school [/img] ![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |