FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl
Bedtijd Tussen 22u en 23u versus voor straf l
Gepost door : tussen 17u en 18 u naar bed met ip: 89.205.134.*
Op: 15/09/2021 20:26
tussen 22 u en 23 u bedtijd voor de adult school boy

Ik moet naar bed nu

https://i.ibb.co/W0CrV9q/88-d28b9ddfea3ab42a28b9350e3db6d4fa-t.jpg

Tussen 22 uur en 23 uur
zegt de juffrouw dat ik naar bed moet

Dus het kan meteen 22 uaar ook uiterlijk 23 uur

Tenzei ik straf heb dan moet ik meestal om
,18 u naar bed direct na het avond eten

Early bedtime punishmensts for adult

Ik deel alleen straffen uit als ik denk dat het gedrag van de volwassen schooljongen mijn reactie vereist. Als mijn volwassen schooljongen zich heel goed zou gedragen en zich zou concentreren op wat goed is voor de volwassen schooljongen en daar niet in zou verzinken, zou ik geen reden zien om de volwassen schooljongen te straffen. Naar mijn mening zou straf het gedrag van de gestrafte volwassen schooljongen veranderen. Als mijn volwassen schooljongen zich goed gedraagt, hoeft er niets te worden veranderd. In dat geval zal ik ervoor zorgen dat hij geen twijfels heeft over hoe blij ik ben met zijn gedrag en manier van leven en werk en school wat de volwassen schooljongen doet.

Over het algemeen straf ik niet voor ongelukken. Ongelukken gebeuren gewoon. Als er geen intentie was van mijn volwassen schooljongen, ben ik er vrij zeker van dat we een gemeenschappelijke oplossing kunnen vinden

Het lijdt echter geen twijfel dat ik mijn volwassen schooljongen ga straffen als hij zich niet houdt aan de afspraken die we hebben gemaakt of als hij de regels negeert die ik samen met mijn volwassen schooljongens
heb opgesteld. Ik ga ervoor zorgen dat mijn volwassen schooljongen begrijpt en handelt dienovereenkomstig. Dat is ook mijn taak als school roleplay leraar en play conciƫrge
Als we het erover eens dat de volwassen schooljongen de structuur die is niet het beste voor mij moet leven, maar het beste voor de volwassen schooljongen, kan de volwassen schooljongen beter te doen
niet verdunnen in Dat. Omdat de volwassen schooljongen zelf weet dat hij de beste is.

Er kunnen zich ook situaties voordoen waarin ik mijn volwassen schooljongen dwing onaangename beslissingen te nemen, gewoon omdat het kan. Mijn redenering is: ik wil dat mijn volwassen schooljongen die vele sterke punten behoudt. Ik wil dat de volwassen schooljongen een interessant leven heeft, niet alleen in het heden maar ook in de toekomst. Ik ondersteun de volwassen schooljongen om te slagen in zijn school buiten het veld. Ik moedig de volwassen schooljongen aan om zulke prachtige unieke hobby's te hebben en te behouden. Daarom geef ik de volwassen schooljongen veel speelruimte. Als ik echter de indruk heb dat zijn houding ten opzichte van hen allemaal zwak en afgezwakt is, zal ik ervoor zorgen dat de volwassen schooljongen begrijpt dat hij zo niet verder kan. Ik heb maar 1 waarschuwing aan de volwassen schooljongen en dan deel ik straf uit.

Naast een harde vacht op de blote kont als straf, is vroeg naar bed gaan voor mij een interessante sanctie. Als het op straf aankomt, begrijp ik dat veel mannen binnen de zachte SM-wereld alleen geĆÆnteresseerd zijn in het pak slaag. Maar slaan in combinatie met andere vormen van straffen kan veel effectiever zijn.

In het geval dat hij het verknoeit, zou mijn volwassen schooljongen door mij gestraft moeten worden en heel vroeg naar bed moeten worden gestuurd. Ik weet dat dit moeilijk te accepteren is en dat de volwassen schooljongen zijn plezier niet moet uitoefenen na school of na het sporten in het veld totdat het aantal dagen dat de volwassen schooljongen vroeg naar bed wordt gestuurd voorbij is, maar ik zal niet afzien van die straf om uitdelen. Ik wil dat de volwassen schooljongen zich uitkleedt en een pyjama aantrekt en op de aangegeven tijd ergens tussen 17.00 en 18.00 uur gaat slapen. Dat komt neer op eten direct na het avondeten. Lees geen geld in bed, bel niet, gebruik geen mobiele telefoons online, speel niet met speelgoed zoals Lego en Playmobil en doe de lichten en gordijnen uit.
Het enige dat de volwassen schooljongen altijd kan vergezellen, zijn de knuffels en teddyberen op het bed

En als ik denk dat het tijd is voor de volwassen schooljongen om naar bed te gaan, wil ik daar absoluut geen ruzie over krijgen. Ook al had hij nog zulke goede plannen in vrije uren voor volwassen schooljongens na school of na veldwerk en dat de volwassen schooljongen niet moe is, interesseert me ook niet. Verre van. Ik hou van het idee dat volwassen schooljongen gedwongen wordt in bed te liggen en gestraft te worden om te verbeteren en dit allemaal in het belang van mijn volwassen schooljongen en ook al blijft de volwassen schooljongen klaarwakker. Geeft de volwassen schooljongen de gelegenheid om eerder gedrag te overwegen. Ik wil dat de volwassen schooljongen begrijpt dat zelfs als ik hem op veel manieren zijn ruimte laat,

[/b]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Gestrafte jongetje met ip: 84.241.196.*
Op: 20/09/2021 16:47
http://2.freegoodies.nl/forum/2/1428515/1/

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |