Auto brommobiel komt er toch |
Gepost
door : 26003.freegoodies.nl
met ip: 89.205.134.*
Op: 21/02/2021 20:16 |
Karel zou gezegt hebben: Dingen die nu eenmaal niet zo zijn Hans die het auto/brommobiel bezit een tijd schort en auto loos blijft voor lange duur Helaas zijn er situaties waar je dan nu gelijk heb en dat er toch een auto/brommobiel kom kan ik natuurlijk de trip niet de schuld van geven dat zou niet redelijk zijn. Er zijn ook onvermijdelijke situaties Eerst wilde ik voorlopig auto loos leven. En de aanschaf opschorten Maar zijn 2 beperkende factoren De hond is 9 en zijn vitaliteit en capaciteit neemt af. De hond kan zelfs lopend een afstand boven de 10 km niet meer aan Maar ben ik op een veldje met fauna insecten onderzoek bezig dan kan de hond vaker liggen en net waar ik ben. Want als honden niet los mogen heeft de hond een 15 meter riem Maar kan dan van gebied tot gebied gewoon de auto /brommobiel pakken en ga ik de tussen liggende trajecten gewoon met de brommobiel ipv op de fiets. Ook is het mogelijk om stukken met openbare vervoer Bus verbindingen te doen die 8 km verderop ligt En ook met openbaar ververoer regio Sintpietersberg zowel Nederlandse en Belgische kant kant ten zuiden van Maastricht NL als de Belgische kant Kanne B en Eben Emaeel B Lanaye B en maasdal Ternaaien B en Eijsden NL Het is een grens gebied van Nederland op België Maar binnen België ook weer de inner grenze Vlaanderen Kanne En Wallonië Eben emaeel Ternaaien Lanaye. Wallonië is franstalig en heb ik meestal translate nodig Maar tegen Nederlanders willen ze vaker Vlaams spreken dan tegen Belgen. hond word ouder en kan minder aan en daar pas ik het veld werk op aan want dat kan met dit werk perfect ik loopt toch op de vierkante hectare Op de ene plek wel los als het legaal is en andere plek niet Er zijn zelfs onderzoek gebieden op losloop gebieden Dus het schorten van auto /brommobiel bezit zal niet door gaan Fietsen en zelfs te veel km lopend gaat niet meer. Gewoon veel naar buiten wat de hond leuk vind is gezond daar worden honden het gezonds ouder mee. De hond moet het wel leuk vinden en wat die aan kan dat blijven wij doen maar over belasten is fout dat doe je en hond of paard niet aan. . EN OPENBAAR VERVOER KAN HET TOCH OOK OPLOSSEN???? openbaar vervoer is toch 60% minder vervuiling ??? belemmering factor 2 is nou net juist het openbaar vervoer en beboel dus niet mijl op 7 verbindingen. Maar de Corona. Ook bij vaccinatie is er nog 10 % risico en dat risico is met behoud van 1,5 m regel prima tereuf te dringen Maar er zijn al mutatie virussen en er worden al vaccins aangepast om ze ook daar tegen te laten werken. ... Naast de 2 genoemde redenen waarom schorten niet mogelijk is speelt de 3e een mindere reden maar ook geen onbelangrijke reden Je heb meer mogelijkheden en kan wat meer meenemen En wat luxer en kunt in de auto slapen waar bij rijders stoel er uit is. Je bent meteen droog bij regen 4 maar geen reden daarvoor toch een brommobiel te kopen Ik ben reizen tussen het volk niet meer gewend En dat is iets waar meer Mensrn met PDD autisme moeite mee hebben. .... Verder is een volledige afschaffing van particulier auto bezit inruil voor goede en goedkoper openbaar vervoer toch niet mogelijk en de vervuiling naar nul terug brengen lukt ook nooit en hoeft zelfs niet 80 % reduceren is genoeg de overige 20 % kan de atmosfeer nog aan De tijdwinst door wel een brommobiel/auto te kopen betekend meer gegevens van fauna groepen Dus meer informatie van een bepaald object vour interne kwaliteit controle en vertaling naar natuur bescherming en natuur beheer. Kortom de natuur krijgt als ik vervul teminste nog wat terug. Als alleen die mensen die kunnen aantonen dat de natuur iets terug krijgt een auto of brommobiel bezit vergunning kregen en de rest met openbaar vervoer uitgezonderd beroepsgoederen dus vrachtauto vanaf goederen trein station tot winkel politie ambulance en brandweer. Maar ik ben ook weeer niet voor om mensen op deze wijze in vrijheden te beknotten en dat wenst Groene politieke Partijen als GroenLinks ook niet |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Optie met ip: 84.241.192* Op: 22/02/2021 22:43 |
|
![]() |
Gepost door:
. met ip: 84.241.192* Op: 23/02/2021 13:09 |
|
In jaar 2006 en jaar 2005 in mindere mate werd de hond die voordat de zwarte labrador moiro kwam die in noord Frankrijk in jaar 2012 door een verkeersongeluk om het leven kwam. Maar die hond werd ook ouder en toen ging ik ook voor kleinere ritjes naar tel plots en monitoring transecten maar met de auto ipv fiets en zo kon de hond toch iedere keer mee en deed ik wat de hond nog wel aankon en leuk vond. Die hond is toen die 11 jaar was door zware longontsteking overleden. Een antibiotica bij de dierenarts en spuit dat de pijn verdooft en nacht daar voor controle blijven dus zeg maar een soort intensief care mocht niet baten. Om 3 uur snachts belde de nachtdienst draaiende dierenarts waar de hond 22 uur heen ging dat die is overleden. 22 januarie jaar 2007. Maar door de brommobiel wel tot de laatste dag nog mee. Die middag speelde die nog en weliswaar in wat lagere gradatie dan ik gewend was. Maar speelde nog wel met dikke takken in los loop bos. De urn van de crematie heb ik nog steeds in het magazijn gedeelte bewaard. Maar dankzei de brommobiel kon ik zijn oude dag tot de laatste dag het plezier geven dat de hond leuk vond Hopelijk kan deze hond met zijn ouderdoms beperking een prettig leven hebben En een prettig leven als hond is nog belangrijke dan een hoge leeftijd halen. Want als plant de laatste jaren wat sommige honden hebben is ook niks. En ja het leiden moet wel zeer ondraaglijk zijn om tot euthanasie over te gaan. Want dan heeft een hond alleen maar pijn. Vaak moet je die optillen om buiten in de tuin te laten plassen De hond daarvoor op 28 december jaar 1994 was 15 jaar kon niet omhoog komen en dierenarts aan huis. En constateerde hartinfarct en zou 5 dagen duren voordat die dood gaat met veel pijn op de borst en lichtelijk te zwak voor hart operatie De dierenarts zei dat zo hond beter niet 5 dagen moet wachten tot die van ernstige pijn af is. Eerst een morfine spuit om pijn weg te halen daarna euthanasie spuit. |
Gepost door:
Aikuisten Koulu Poika, AKP met ip: 89.205.131.* Op: 25/02/2021 15:41 |
|
Hij komt Er is er 1 onderweg |
Gepost door:
Aikuisten Koulu Poika, AKP met ip: 89.205.131.* Op: 25/02/2021 15:42 |
|
Daar spaar rekening vrijwel leeg Maar dan heb je ook wat |
Gepost door:
Aikuisten Koulu Poika, AKP met ip: 89.205.131.* Op: 25/02/2021 16:27 |
|
Film nieuwe brommobiel Deze is dezelfde type maar dan van internet Want ik heb een occasion Rijklaar En moet alleen vanuit Overijssel Naar de Veluwe gebracht worden Handel die dealers met elkaar hebben Dus uit Overijssel maar met behoud van de lokale dealer want die staat op nummer 6 van beste gararage in Nederland En met zoveel garages in Nederland Zal op nam er 6 en nu er 1 elkaar niet Echt véél uitmaken https://youtu.be/Xod552lIC3o Film van de oude auto brommobiel Dat totoloss gereden is eind november 2020 https://youtu.be/Zl6R3cTFe94 [/b] |
Gepost door:
Lotus met ip: 192.99.56* Op: 25/02/2021 16:33 |
|
Zodra een wajong autist een jood is kunnen ze altijd meer permitteren dan soort gelijke achterlijke autisten. Rij er in Eben emeaal bij het Albert kanaal in het ravijn. En wonen ze huur en hypotheek vrij en kunnen ze dit permitteren. |
Gepost door:
Aikuisten Koulu Poika, AKP met ip: 89.205.131.* Op: 25/02/2021 16:35 |
|
https://t.co/9uUPPY5Tto Ach dan heeft de SM hoer de verkeerde goddienst uitgekozen. Vuile nazi nsb hoer |
Gepost door:
Aikuisten Koulu Poika, AKP met ip: 89.205.131.* Op: 25/02/2021 16:38 |
|
Als de trio voor de NAZI 's zijn dan moet je dat zeggen https://t.co/foounVv3Ga . ![]() |
Gepost door:
Aikuisten Koulu Poika, AKP met ip: 89.205.129.* Op: 25/02/2021 22:10 |
|
Dinsdag 2 maart |
Gepost door:
Microcar mgo premium met ip: 84.241.195.* Op: 26/02/2021 19:30 |
|
Dit is hem Dit is nog de foto in de showroom waar die occasions stond. Hij word eind van de week vrijdag 5 maart 2021 Afgeleverd 4 jaar oud en 4400 km Nieuwe waarde 15000 euro Ocession prijs 10000 euro Plus half jaar garantie. Afgelevert met grote beurt en goede controle. Verse olie en verse versnellingbak olie. En start nieuwe accu en stroom bedrading controle en nieuw distributie riem En volle tank diesel ![]() Later een eigen foto |
Gepost door:
Dick met ip: 192.99.56* Op: 07/03/2021 22:45 |
|
![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |