FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl
Van 7 tot 17 uur
Gepost door : tutje met ip: 77.111.247*
Op: 05/11/2019 18:47
http://2.freegoodies.nl/forum/2/1412676/1/ 7 uur vanmorgen

maar liefs 10 uur lang heeft Hansje zich het licht uit zijn ogen geklikt om de 30 pagina's te halen.

Van harte gefeliciteerd

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: VanderBaklucht met ip: 83.97.114*
Op: 05/11/2019 21:00

Gepost door: tutje met ip: 77.111.247.*
Op: 05/11/2019 21:22

Op: 05/11/2019 21:26
kijken of het lukt

[url]https://www.google.nl/search?client=opera&hs=2Y8&biw=1248&bih=606&tbm=isch&sa=1&ei=09nBXdTGL8LXkwWYwYIQ&q=verslaafd+aan+freegoodies&oq=verslaafd+aan+freegoodies&gs_l=img.3...38810.50984..51283...0.0..0.205.1559.24j0j1......0....1..gws-wiz-img.......0j0i67.iIcgw7ZPcbo&ved=0ahUKEwiU_J7w8tPlAhXC66QKHZigAAIQ4dUDCAY&uact=5[/url]

https://www.google.nl/search?client=opera&hs=2Y8&biw=1248&bih=606&tbm=isch&sa=1&ei=09nBXdTGL8LXkwWYwYIQ&q=verslaafd+aan+freegoodies&oq=verslaafd+aan+freegoodies&gs_l=img.3...38810.50984..51283...0.0..0.205.1559.24j0j1......0....1..gws-wiz-img.......0j0i67.iIcgw7ZPcbo&ved=0ahUKEwiU_J7w8tPlAhXC66QKHZigAAIQ4dUDCAY&uact=5

Gepost door: tutje met ip: 77.111.247*
Op: 05/11/2019 21:28
Google allemaal Hans

Gepost door: VanderBaklucht met ip: 83.97.114*
Op: 06/11/2019 17:48
Hans is nog steeds aan het bijkomen van gisteren hij zal vast verlamde vingers hebben

Gepost door: tutje met ip: 77.111.247*
Op: 06/11/2019 17:56
zeker te weten

Op: 07/11/2019 13:02
Als hij nou eens normaal zou doen, was er niets aan het handje geweest

Gepost door: Rosie met ip: 94.211.184.*
Op: 11/11/2019 18:10
schön 4 tagen kein Hans zu sehn?

grusse, Rosie

Gepost door: KGB Spionage met ip: 45.134.17*
Op: 12/11/2019 12:13

Als die niet hier freegoodies verslaaft meer is dan heeft die fauna
hobby junk wel een andere methadon voor zijn verslaving gevonden
En is Hans nu gewoon Google earth en
streetview verslaaft

Want als er hier niks staat dan
staat zijn achterlijke leefwijze nog
wel op zn Twitter.
( nee, was Hans maar dood)

Quote van deze fauna idioot
geplaatst op zn achterlijke Twitter

Wandelen via streetview.

Door op de pijl te drukken.

Zie een film van de tablet met de smartphone .

Leuk die planten groei die een indruk geven of dit leuk is voor wilde bijen en zweefvliegen.

Hoor gesproken tekst in filmpje

https://t.co/uGLMQsT9lI

Nog zo Twitter quote van die fauna idioot

Daarna het meest noordelijkste gedeelte van Europa via Google earth en street view gaan verkennen.
Zo krijg ik op den duur een indruk van Europa van noord naar zuid. Hoe wel je het meest ziet als je er zelf bent incl de fauna Maar overal komen in Europa zal ook niet gebeuren.

https://t.co/PZtcA2cmGC

Dan nog een derde quote van deze jood .

Regelmatig vlieg ik met Google earth boven vele landen. Net boven zuid Spanje en dichtbij gezoomd.
Ik begin eerst te verkennen in regio van landen waar de kans redelijk tot groot aanwezig is dat ik daar binnen nu en de komende decennia heen zal gaan.
Nu in deze tijd 22 graden.

https://t.co/SX3c72I98l

Via die linken zie zijn knip en plak werk van Google eartht .
Lijkt knutselsmurf wel .

Dus Hans heeft in de avond uren na
zijn schooltijd en pauze uren op Google eartht en street een nieuwe hobby ontdekt.

Dat is opzich een vrijekeus en wie zijn wij omdat hem te verbieden of af te wijzen.

Maar Hans moet nu echt niet gaan
denken dat hij nu veel beter bezig
is dan als die weer netzo fanatiek
in dezelfde gradiatie als recent nog
op freegoodies komt.

Dit is namelijk wel iets waar die iets op i twrnwr doet en nu zelfs op internet ook al helemaal een einzelganger is zonder contact met mensen.

Het is ook niet te geloven Hans is al erger als hij niet of in mindere mate op
freegoodies komt omdat die dan helemaal in zij eigen wereldje leeft met zijn domme bezigheden maar dat dit nu ook al op internet gebeurt is toch echt het grootste wat ik nu mee maak want Google eartht en streetview is wel een zware concurrent voor freegoodies.nl. zo erg dat die binnen de kortste keren zelfs vergeten is dat freegoodies nog bestaat en vergeet die de meeste dagen om hier zelfs roadonly voorbij te komen.

Totdat er een keer iemand bij Hans aan de deur sta.

Maar Hans moet niet denken dat nu beter
bezig is dan hier op freegoodies

Op: 12/11/2019 12:13

Als die niet hier freegoodies verslaaft meer is dan heeft die fauna
hobby junk wel een andere methadon voor zijn verslaving gevonden
En is Hans nu gewoon Google earth en
streetview verslaaft

Want als er hier niks staat dan
staat zijn achterlijke leefwijze nog
wel op zn Twitter.
( nee, was Hans maar dood)

Quote van deze fauna idioot
geplaatst op zn achterlijke Twitter

Wandelen via streetview.

Door op de pijl te drukken.

Zie een film van de tablet met de smartphone .

Leuk die planten groei die een indruk geven of dit leuk is voor wilde bijen en zweefvliegen.

Hoor gesproken tekst in filmpje

https://t.co/uGLMQsT9lI

Nog zo Twitter quote van die fauna idioot

Daarna het meest noordelijkste gedeelte van Europa via Google earth en street view gaan verkennen.
Zo krijg ik op den duur een indruk van Europa van noord naar zuid. Hoe wel je het meest ziet als je er zelf bent incl de fauna Maar overal komen in Europa zal ook niet gebeuren.

https://t.co/PZtcA2cmGC

Dan nog een derde quote van deze jood .

Regelmatig vlieg ik met Google earth boven vele landen. Net boven zuid Spanje en dichtbij gezoomd.
Ik begin eerst te verkennen in regio van landen waar de kans redelijk tot groot aanwezig is dat ik daar binnen nu en de komende decennia heen zal gaan.
Nu in deze tijd 22 graden.

https://t.co/SX3c72I98l

Via die linken zie zijn knip en plak werk van Google eartht .
Lijkt knutselsmurf wel .

Dus Hans heeft in de avond uren na
zijn schooltijd en pauze uren op Google eartht en street een nieuwe hobby ontdekt.

Dat is opzich een vrijekeus en wie zijn wij omdat hem te verbieden of af te wijzen.

Maar Hans moet nu echt niet gaan
denken dat hij nu veel beter bezig
is dan als die weer netzo fanatiek
in dezelfde gradiatie als recent nog
op freegoodies komt.

Dit is namelijk wel iets waar die iets op i twrnwr doet en nu zelfs op internet ook al helemaal een einzelganger is zonder contact met mensen.

Het is ook niet te geloven Hans is al erger als hij niet of in mindere mate op
freegoodies komt omdat die dan helemaal in zij eigen wereldje leeft met zijn domme bezigheden maar dat dit nu ook al op internet gebeurt is toch echt het grootste wat ik nu mee maak want Google eartht en streetview is wel een zware concurrent voor freegoodies.nl. zo erg dat die binnen de kortste keren zelfs vergeten is dat freegoodies nog bestaat en vergeet die de meeste dagen om hier zelfs roadonly voorbij te komen.

Totdat er een keer iemand bij Hans aan de deur sta.

Maar Hans moet niet denken dat nu beter
bezig is dan hier op freegoodies

Op: 12/11/2019 12:22

Iemand dat aan school doet heet een scholier .

Iemand die aan school doet een volledig
op fauna gericht zelf studie heet
noemt men ook wel
Ecologie . Ecologie gericht leren

Zo iemand die zich volledig bij schoold
en zelfs naar eigen zeggen fulltime ivm zal maanden die kun je beter
ipv scholier
Ecolier noemen .

( wat is de mop .

Ecolier het Franse woord
voor schooljongen of schoolboy )

Gepost door: Rosie met ip: 77.111.247*
Op: 12/11/2019 12:39
Wilkommen zuruck Hansie und viel spass, 5 tagen, Ich weiß es wird einmal ein Wunder geschehn

Op: 13/11/2019 19:21
De grote randdebiel Hans heeft het precies 4 dagen vol gehouden om niets op freegoodies te posten. De 5e dag ging hij gewoon weer verder met freegoodies te bevuilen met zijn shit Altijd en eeuwig weer het zelfde domme geleuter van zijn knip en plakwerk

Mensen uitschelden en bedreigen doet dit psychopatische narcistje het allerliefste, zijn passie en zijn enigste doel in dit leven, al denkt hij daar zelf heel anders over

Je denkt totaal niet na Hans

groeten de SM hoer

Gepost door: Mature Ecolier met ip: 84.241.200*
Op: 13/11/2019 19:37
Naast dat als de straat arme instabiliteit
ontaard in oorlog dat niet binnen de grenzen van Oekraïne zelf blijft .

En dan nog is het erg als er oorlog komt

Maar de kosten die meer dan 11 miljard worden door zo oorlog loopt op naar 100 Miljard

Maar erger blijven de doden

En weer opnieuw generaties lang pijn psychische trauma day na de oorlog achter blijft .

Dat hebben wij nu door de 2e wereld oorlog .

Ipv over dwangbuizrn wat al verbode is
In de psychiatrie .
Want de samenleving is stukke beschaafde dan jullie drie hier op freegoodies

Maar wij kunnen va alle ouderen in de psychiatrie als gevolg van oorlog trauma
zo de aparte psychiatrisch ziekenhuis neerzetten speciaal voor oorlog trauma

Zowel die het mee maakte .

De veteranen die voor onze vrede en vrijheid vroeger het vuile werk hebben moeten opknappen .

En dan ook die tijdens missie vja de vn
hebben moet vechten met als doel er okrkog te staken en niet om aan te wakkeren

Als jij nou eens bij de psychiatrie i Oestgeest eens een stage loopt of ope dag bezoekt speciale afdeling waar mensen in behandeling zijn door trauma uit de oorlog
is overvol.

Dit is wat een oorlog er na ook achterlaat

En mensen die dachten de kamp bril te zoeken na de oorlog voor het tribunaal berechten compenseerd het achtergelaten
oorlogsleed nooit .

Dat is ook hoofdzakelijk de reden van de steun van 11 miljard .

Het is ook eigen belang.

De bodum onder de kern cebtskr in Oekraïne
Thernobiel word hersteld kost de eu
nog eens extra 900 miljoen bijna 1 miljard

Maar het land heeft geen geld en wij krijgen de rotzooi als die radio activiteit naar boven komt.

Economische schade is nog hoger

Plus vele doden door radio activiteit

Hier kan over enkele jaren wel niemand meer dood gaan aan kanker door de medische kennis van mensen die wel van leten en studeren houden .

Maar in vele andere landen met gebrek aan medische zorg gaat elke kanker patent dood

Dus die 900 miljoen is ook eigen belang

Dus die hele steun is oom eigen belang

Maar dan ga ik nu voorbij aan het
sociale rechtvaardigheid beginsel dat rijke landen best wat mogen doen voor de mensen die het niet zo goed hebben als wij

En weetje het is maar 0,7 % van ons nationaal inkomen

Dus van elke 100 euro belasting is maar
70 cent wat voor de arme landen is

Waar blijft de Chrisenunie met zijn
standpunt dat het naar minimaal 1 % verhoogd moet worden .

Ik dacht dat de CU de enige rechtse partij was met een sociaal programma en solidariteit .

Oké CU moet concessie doen dus kan niet alles alleen beslissen.
Normaal ook maar goed .Maar in dit geval niet .

Dat is ook de reden dat PVDA de schuld krijg van de Somalië afbraak
Maar ze regeren met een rechtse partij
dus moet je wel

Op naar een totaal links

PVDA SP en GL .
Indien geen meerderheid D 66 erbij

D 66 wil ook wel beter maar de VVD en CDA is machtiger helaas.

Toch is gewoon rechts van CDA en VVD
nog altijd minder erg fout
Dan de extreem rechts van de PVV e FVD
waar jullie als Duitsers in de jaren 30 achteraan holen

Gepost door: mature ecolier met ip: 84.241.200*
Op: 13/11/2019 19:52
FreeGoodies Forum - Liever 11 miljard aan Oekraïne dan oorlog - Pagina 1

FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl cellpadding="2" bordercolor="#000000">

Liever 11 miljard aan Oekraïne dan oorlog
Gepost
door /b> In Europa en zelfs op NL grond
met ip: 84.241.200*

Op/b> 13/11/2019 17:51

vindt het fantastisch dat de Oekraïne 11 miljard van ons krijgen, dat

Die 11 miljard betaald Nederland niet.alleen maar meerdere rijke landen van de EU samen. Dus hoeveel daarvan Nederland betaald weet ik niet.

Maar trutje .

Dat land is straat arm en heeft economisch hulp nodig om weer economisch te groeien

Want daar heerst instabliteit in dat land

Instabliteit in bepaalde landen
heeft een verhoogd oorlog risico

De 1e en 2e wereldoorlog zij zo ontstaan door economische instabliteit

In Oekraine dringt herhaling

Als met 11 miljard de zask stabieler word en een financuerl imouls us im in de economische groei te investeren

Is het risico op oorlog klein

M.a.w. als de 11 miljard een
nieuwe oorlog over heel europa voorkomen is dat mij dat meer dan waard
Dus met het risico tot zelfs op Nederlands
grond gebied
Is het mij 11 miljard meer dan waard

Een oorlog in Europa fout gebrek aan stailiteit kost ons meer dan het 5 dubbele
En erger nog de vele doden en gewonden met levens lange letsel trauma s en
en mensen vele pin en verdriet die er na de oorlog acherblijfr bij vele

Geeft op tijd hulp dat kan een okelog in eurpa voorkomen

Of heeft lotus liever oorlog
dat zou mij niks verbazen

Als mensen economisch aan de grond liggen heb je niks te verliezen om tot oorlog over te gaan

Als het economisch beter gast laat je het wel om oorlog te voeren want dan verlies je wel alles.

Plus erbij als rijke landen waar je veel heb mag je ook iets doen voor landen waar de mensen bijna niks hebben.

de ambtenaren in Brussel nog meer belasting vrij salaris krijgen

Dat is inderdaad van der zotte.
Iedereen betaald belasting dus hun ook .

| Terug naar Topics overzicht |
| Plaats een reactie|

style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6423428155307508"
data-ad-slot="1408398535">

bordercolor="#000000">

Gepost door/b>
Mature Ecolier met ip: 84.241.200*

Op/b> 13/11/2019 18:29

Ach Boris Roep jij maar dat mensen in de dwangbuis moeten.

Als ik zeg liever dat we beter 11 miljard steun kunnen geven dan door instabiliteit het risico op een oorlog i hwel Europa en misschien zelfs een Wereldoorlog.

We weten uit het verleden dat gebrek aan stabiliteit dat al twee keer gehad heeft.

Dus laten we er op tijd bij zijn .

Er is een serieuze gevaar daar en zwakke schakel in de vrede. Dus liever met meerdere ei landen samen 11 miljard geven
Om te investeren in economische groei

Ook is het niets meer dan normaal dat was rijke landen iets afstaan voor de landen waar het niet zo goed gaat economisch dat is gewoon ja en sociale rechtvaardiging.

Het is niet alleen dat oorlog veel meer dan 11 miljard gaat kosten misschien wel 100 als het niet meer is .

Maar je hebt ook nog vervelen doden met een blijvende invaliditeit psychische trauma door de oorlog.

Na de oorlog wordt er weer generaties lang pijn en verdriet achtergelaten dat hebben we ook met de Tweede Wereldoorlog Nu vakken die de oorlog hebben meegemaakt in 40 45 dat komt er ook nog achteraan.

Het menselijk leed Zelfs dan de economische schade zeg ik altijd maar mensen boven het kapitalisme niet andersom

kapitaal en economie is er voor de mens en niet de mens voor de Economie en kapitaal.

Per definitie tegen economie.

Er zijn ook landen waar kinderen die school gaan en zijn landen mensen overal doodgegaan.

Dat is nog erger dan een bejaarde die even iets langer moet wachten voordat je hulp krijgt in een verpleeghuis.

Natuurlijk moet hij ook wat aan gedaan worden.

Maar kinderen die doodgaan van de honger is nog altijd erger.

En dood de honger is een lijdensweg geen Je gaat toch niet meteen dood aan het duurt wel even doodgaan.

Maar dat is het gebrek van het verkondigen van meningsuiting vervorm waar mijn totaal niet de gevolgen van inziet.
Vervolgens loop er mensen als Duitsers in de jaren 30 achter de PVV en fvd .

bordercolor="#000000">

Gepost door/b>

Op/b> 13/11/2019 18:33
De basis van vele fora gekampf

Erger nog

Als ik zeg liever dat we beter 11 miljard steun kunnen geven dan door instabiliteit het risico op een oorlog i hwel Europa en misschien zelfs een Wereldoorlog.

We weten uit het verleden dat gebrek aan stabiliteit dat al twee keer gehad heeft.

Er is een serieuze gevaar daar en zwakke schakel in de vrede. Dus liever met meerdere ei landen samen 11 miljard geven

Ook is het niets meer dan normaal dat was rijke landen iets afstaan voor de landen waar het niet zo goed gaat economisch dat is gewoon ja en sociale rechtvaardiging.

Het is niet alleen dat oorlog veel meer dan 11 miljard gaat kosten misschien wel 100 als het niet meer is .

Maar je hebt ook nog vervelen doden met een blijvende invaliditeit psychische trauma door de oorlog.

Na de oorlog wordt er weer generaties lang pijn en verdriet achtergelaten dat hebben we ook met de Tweede Wereldoorlog Nu vakken die de oorlog hebben meegemaakt in 40 45 dat komt er ook nog achteraan.

Het menselijk leed Zelfs dan de economische schade zeg ik altijd maar mensen boven het kapitalisme niet andersom

kapitaal en economie is er voor de mens en niet de mens voor de Economie en kapitaal.

Er zijn ook landen waar kinderen die school gaan en zijn landen mensen overal doodgegaan.

Dat is nog erger dan een bejaarde die even iets langer moet wachten voordat je hulp krijgt in een verpleeghuis.

En dood de honger is een lijdensweg geen Je gaat toch niet meteen dood aan het duurt wel even doodgaan.

Maar dat is het gebrek van het verkondigen van meningsuiting vervorm waar mijn totaal niet de gevolgen van inziet.

bordercolor="#000000">

Gepost door/b>

Op/b> 13/11/2019 18:34
De basis van vele fora gekampf

Erger nog

style="display:inline-block;width:728px;height:90px"
data-ad-client="ca-pub-6423428155307508"
data-ad-slot="1408398535">

bordercolor="#000000">

Gepost door/b>

Op/b> 13/11/2019 18:35
..

bordercolor="#000000">

Gepost door/b>

Op/b> 13/11/2019 19:36
Naast dat als de straat arme instabiliteit
ontaard in oorlog dat niet binnen de grenzen van Oekraïne zelf blijft .

En dan nog is het erg als er oorlog komt

Maar de kosten die meer dan 11 miljard worden door zo oorlog loopt op naar 100 Miljard

Maar erger blijven de doden

En weer opnieuw generaties lang pijn psychische trauma day na de oorlog achter blijft .

Dat hebben wij nu door de 2e wereld oorlog .

Ipv over dwangbuizrn wat al verbode is
In de psychiatrie .
Want de samenleving is stukke beschaafde dan jullie drie hier op freegoodies

Maar wij kunnen va alle ouderen in de psychiatrie als gevolg van oorlog trauma
zo de aparte psychiatrisch ziekenhuis neerzetten speciaal voor oorlog trauma

Zowel die het mee maakte .

De veteranen die voor onze vrede en vrijheid vroeger het vuile werk hebben moeten opknappen .

En dan ook die tijdens missie vja de vn
hebben moet vechten met als doel er okrkog te staken en niet om aan te wakkeren

Als jij nou eens bij de psychiatrie i Oestgeest eens een stage loopt of ope dag bezoekt speciale afdeling waar mensen in behandeling zijn door trauma uit de oorlog
is overvol.

Dit is wat een oorlog er na ook achterlaat

En mensen die dachten de kamp bril te zoeken na de oorlog voor het tribunaal berechten compenseerd het achtergelaten
oorlogsleed nooit .

Dat is ook hoofdzakelijk de reden van de steun van 11 miljard .

Het is ook eigen belang.

De bodum onder de kern cebtskr in Oekraïne
Thernobiel word hersteld kost de eu
nog eens extra 900 miljoen bijna 1 miljard

Maar het land heeft geen geld en wij krijgen de rotzooi als die radio activiteit naar boven komt.

Economische schade is nog hoger

Plus vele doden door radio activiteit

Hier kan over enkele jaren wel niemand meer dood gaan aan kanker door de medische kennis van mensen die wel van leten en studeren houden .

Maar in vele andere landen met gebrek aan medische zorg gaat elke kanker patent dood

Dus die 900 miljoen is ook eigen belang

Dus die hele steun is oom eigen belang

Maar dan ga ik nu voorbij aan het
sociale rechtvaardigheid beginsel dat rijke landen best wat mogen doen voor de mensen die het niet zo goed hebben als wij

En weetje het is maar 0,7 % van ons nationaal inkomen

Dus van elke 100 euro belasting is maar
70 cent wat voor de arme landen is

Waar blijft de Chrisenunie met zijn
standpunt dat het naar minimaal 1 % verhoogd moet worden .

Ik dacht dat de CU de enige rechtse partij was met een sociaal programma en solidariteit .

Oké CU moet concessie doen dus kan niet alles alleen beslissen.
Normaal ook maar goed .Maar in dit geval niet .

Dat is ook de reden dat PVDA de schuld krijg van de Somalië afbraak
Maar ze regeren met een rechtse partij
dus moet je wel

Op naar een totaal links

PVDA SP en GL .
Indien geen meerderheid D 66 erbij

D 66 wil ook wel beter maar de VVD en CDA is machtiger helaas.

Toch is gewoon rechts van CDA en VVD
nog altijd minder erg fout
Dan de extreem rechts van de PVV e FVD
waar jullie als Duitsers in de jaren 30 achteraan holen

bordercolor="#000000">

Gepost door/b>

Op/b> 13/11/2019 19:38
Steun de arme landen

| Terug naar Topics overzicht |
| Plaats een reactie|

| FreeGoodies
| Algemene vragen forum | href="http://www.albumsindex.nl" target="_blank">Albumsindex | title="Download Albums and Music from usenet NZB">UsenetChart |

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |