FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl
Muziek/Covers/Tallent
Gepost door : Lotatje met ip: 84.25.30.*
Op: 04/10/2019 18:32
Heerlijke muziek cover Bill Withers

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23]

Gepost door: Adulto Escuela Nino met ip: 89.205.133.*
Op: 06/10/2019 04:26
Ach trut als ik bepaalde muziek wil luisteren dan kan ik ook wel in zoekbalk van YouTube of onder online film kanaal zoeken .

Op: 06/10/2019 05:09
ongeschikt

Vandaag vroeg opgestaan na 4:15

Eten en Zo en 5 nr start de school

Want ik ben zinvoller en gedisiplineerde bezig denk dat FORAistich tuig overal .

Ik ben daarom trots om met de meeste FORAstanen ruzie te hebben.

En dat is terecht ook Want de enige reden waarom jullie hier regen leren is dat ik minde langs kom
En dat jullie door de ontspanning en kennis groei met jullie hehe ok
geen voet meer van de grond krijgen
.

Mensen zoals jullie moeten meer
in boeken en online serieuze website lezen op het gewone internet vind ik.

......
Oordelen oordelen en nog eens oordelen. Oudetijds gedrag. Oordelen over honnecke , oordelen over halsema, oordelen over asielzoekers, oordelen ovee joden , oordelen over mij. Mensen met een betere en rijke en Andere koers worden altijd achtergesteld en geDIScrimineerd. Gelukkig ben ik meer bezig met kennis investeren dat straks weer bruikbaar is vanaf maart en doe gelukkig zelf scholing.

Met nog veel met fauns groepen daaraan gekoppeld de vele soorten
is de maanden dat veel zich terug trekt in het winter half jaar .

Maar Karel heeft gewerkt in het onderwijs en is weer her infetreden in het onserwijs .
Waar ik hem uiteraad veel sucsesmet zo goede baan wens
Want kennis overdracht is belangrijk.

Niet het onderwijs dus zeg
maar ministery van onderwijs
en wetenschappen heeft een afkeer
tegen autodidacten . Want autodidacten kunnen ook kennis overdragen en met ondezoek doen
infornatiw asn ondewijs en wetenschsp toevoegen.

Maar de personen die als leraar werkzaam zijn hebben een afkeer tegen autodidacten .waaronder katel . Waarmee karel en meer onderwijs collegs handelen wat insyrond is met de organisatie structuur en beleid bij ministery
van onderwijs

Ik zeg niet dat alle onderwijzers en leerkrachten zo vijandig zijn naar autodidacten.

Maar Karel en prikker op startpagina Erik. Oud moderator ouders.startpagina prikbord
zijn dat over duidelijk wel

.......

Als ik jullie op een ladder zou moeten zetten zitten jullie onderaan.

......

Ik ga weer aan de scholing ipv niksnuten en mensen lastig valken die wel zinvol bezig zijn

En joden lastig vallen

En de stasi beledigen .
Een veiligheidddienst dat wel instaat was het terrorisme te bestrijden in zijn land .

En mij lastig vallen.

Ik moet beginnen start ij te last k ik in de vrije uren strafregels mee van de juffrouw of moet im i de oauzr ipv buiten spelen met de hond op mij knueen in de hoek van de klas staan voor straf
En krijg ik met de liniaal op mijn blote billen en moet ik voor straf nablijven van de juffrouw.

Dus ik ga weer want jullie zijn mij als adult schoolboy niet waard dat ik op school van de schoolroleplay
straf krijg omdat ik te laat start

.

. Jullie daar wordt ik hersendood van. Ik moet gestimuleerd worden met nieuwe kennis over fauna zodat mijn eigen fauna onderzoeken groter en verbeterd worden.

Nee niet ik moet hier opzouten maar de mensen
die hier hun haat spuien op mensen als ik en op joden enz etc

Op: 06/10/2019 05:12
opgestaan

Vandaag vroeg opgestaan na 4:15

Eten en Zo en 5:15 uur start de school

Want ik ben zinvoller en gedisiplineerde bezig denk dat FORAistich tuig overal .

Ik ben daarom trots om met de meeste FORAstanen ruzie te hebben.

En dat is terecht ook Want de enige reden waarom jullie hier regen leren is dat ik minde langs kom
En dat jullie door de ontspanning en kennis groei met jullie hehe ok
geen voet meer van de grond krijgen
.

Mensen zoals jullie moeten meer
in boeken en online serieuze website lezen op het gewone internet vind ik.

......
Oordelen oordelen en nog eens oordelen. Oudetijds gedrag. Oordelen over honnecke , oordelen over halsema, oordelen over asielzoekers, oordelen ovee joden , oordelen over mij. Mensen met een betere en rijke en Andere koers worden altijd achtergesteld en geDIScrimineerd. Gelukkig ben ik meer bezig met kennis investeren dat straks weer bruikbaar is vanaf maart en doe gelukkig zelf scholing.

Met nog veel met fauns groepen daaraan gekoppeld de vele soorten
is de maanden dat veel zich terug trekt in het winter half jaar .

Maar Karel heeft gewerkt in het onderwijs en is weer her infetreden in het onserwijs .
Waar ik hem uiteraad veel sucsesmet zo goede baan wens
Want kennis overdracht is belangrijk.

Niet het onderwijs dus zeg
maar ministery van onderwijs
en wetenschappen heeft een afkeer
tegen autodidacten . Want autodidacten kunnen ook kennis overdragen en met ondezoek doen
infornatiw asn ondewijs en wetenschsp toevoegen.

Maar de personen die als leraar werkzaam zijn hebben een afkeer tegen autodidacten .waaronder katel . Waarmee karel en meer onderwijs collegs handelen wat insyrond is met de organisatie structuur en beleid bij ministery
van onderwijs

Ik zeg niet dat alle onderwijzers en leerkrachten zo vijandig zijn naar autodidacten.

Maar Karel en prikker op startpagina Erik. Oud moderator ouders.startpagina prikbord
zijn dat over duidelijk wel

.......

Als ik jullie op een ladder zou moeten zetten zitten jullie onderaan.

......

Ik ga weer aan de scholing ipv niksnuten en mensen lastig valken die wel zinvol bezig zijn

En joden lastig vallen

En de stasi beledigen .
Een veiligheidddienst dat wel instaat was het terrorisme te bestrijden in zijn land .

En mij lastig vallen.

Ik moet beginnen start ij te last k ik in de vrije uren strafregels mee van de juffrouw of moet im i de oauzr ipv buiten spelen met de hond op mij knueen in de hoek van de klas staan voor straf
En krijg ik met de liniaal op mijn blote billen en moet ik voor straf nablijven van de juffrouw.

Dus ik ga weer want jullie zijn mij als adult schoolboy niet waard dat ik op school van de schoolroleplay
straf krijg omdat ik te laat start

.

. Jullie daar wordt ik hersendood van. Ik moet gestimuleerd worden met nieuwe kennis over fauna zodat mijn eigen fauna onderzoeken groter en verbeterd worden.

Nee niet ik moet hier opzouten maar de mensen
die hier hun haat spuien op mensen als ik en op joden enz etc

Gepost door: De rijdende rechter met ip: 109.236.86*
Op: 06/10/2019 21:12

Gepost door: Full student met ip: 84.241.205.*
Op: 06/10/2019 21:13
Neem een over dosis van he speed verslaving Boris

Op: 06/10/2019 21:13

Op: 06/10/2019 21:16

Op: 06/10/2019 21:25

Op: 06/10/2019 21:53

Op: 06/10/2019 22:01

Op: 06/10/2019 22:07

Op: 06/10/2019 22:14

Gepost door: Lotatje met ip: 84.25.30.*
Op: 06/10/2019 22:29

Op: 06/10/2019 22:30

Op: 06/10/2019 22:31

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |