FreeGoodies Forum

http://www.freegoodies.nl
WELTERUSTEN moet 2 dagen al om 15uur voor straf n
Gepost door : flink stout jochie geweest, met ip: 192.99.56*
Op: 21/04/2017 14:59
WELTERUSTEN

http://23138.freegoodies.nl/

Ageplay en school roleplay prikbord (AB DL prikbord )

----------------

15 uur naar bed de komende 2 dagen wegens stiekum omzeilen van een straf en liep er mee tegen de lamp

ben stiekum zachtjes met speelgoed gaan spelen maar werd een uur later
betrapt hiervoor heb ik wegens een straf omzeilen maar ook wegens ander fout en stout gedrag dat mee telde in deze straf die ik van mn moeder heb gekregen namelijk weer een pakslaag op mijn blote billen plus dat ik vandaag en morgen 2 avonden direct na het eten naar bed moet en gezien de temperatuur laag ligt en buiten niks even stil ligt moet ik vandaag en morgen overdag binnen blijven en in mn pyjama blijven rond lopen met dikke luier onder mijn pyjama .
Het warm eten staat deze dag om 14;30 uur op tafel en word daarna tegen 15:00 al voor straf naar bed gestuurd. Negeren en omzeilen van een straf is de bestaande straf alsnog plus daarna het dubbele van de straf er bij .
Dus ik heb ook het langer mogen op blijven op vrijdag en zaterdag avond ivm weekend nu misgelopen dus nog extra het gestrafte jochie

Zo ben ik als echt kind bij mij echte ouders nooit gesanctioneerd ,, die stelden geen ruk voor die opvoedkundige strafjes van maar 5 minuutjes op je kamer om te over denken of zo of slechts een kwartier eerder naar bed dan normaal en dan pas na de zoveelste keer zijn aangesproken op het gedrag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ageplay kind heeft leerplicht
Gepost door : leerplichtig schooljochie
Op: 19/04/2017
Deze topic gaat over de school roleplay bij het Ageplayen
---------------------------------------------------------

ageplay kind heeft leerplicht Gepost door: leerplichtig schooljochie Op:18/04/2017

Ik kan mijn zelf studie ook in de auto doen, vanaf een parkeervak waar een grote
omheinde honden ren naast en zo kan de hond ondertussen spelen en ravotten met
andere honden. Dat vinden alle honden leuk daar. Winter maanden was de voorbereidende
studie tbv werk thema 10 uur per dag A 5 dagen in de week .In het zomer half jaar is de
leerplicht die dit ageplay jochie heeft met serieuze les stof 12 uur per week .Daarvan
moet ik van de school juffrouw 3 uur in de week voor 2 maanden Frans voor beginners
Dit om een minimale basis kennis te hebben gezien er jaarlijks tot een week of tien in
Frankrijk doorgebracht word en Mijn teddybeer die ik mee heb onderweg ligt voor het raam
en zo houd de teddybeer voor mij de zon tegen die anders in m'n gezicht schijnt.
Lieve knuffel.Nel is naast ageplay moeder ook juf en kan ook ondersteunen als zei niet
boven de les Stof staat . Met fragmenten lezen kan zei mij ook over horen .
Zei regelt het les materiaal in overleg met mij en die tijd die ik daar mee bespaar kan
Ik aan scholing besteden .Dus ten voordele van werk voorbereiding wat ik leuk vind
Dus eist zei ook dat ik naar vermogen goed leer en is het logisch als ik verwijtbaar fouten
maak of niet oplet bij lesfilmpjes dat ik dan straf krijg van de juffrouw. Zoals een les
met haar liniaal op mijn blote billen en voor straf nablijven en vervolgens in de thuis uren
nog 100 strafregels die ik moet schrijven.Die strafregels die ander half uur tijd
Kost is afgeschaft en daarvoor in de plaats moet ik dan voor straf ander half uur langer
NABLIJVEN voor straf dan normaal en moet ik gewoon aan langer met de lessen aan het werk.
Strafregels is zonde van de tijd .Gewoon werk en cursus les voor je pakken dan kom ik nog
verder in boek en schrift en kennis.Het gaat niet om de leer tempo maar om of het goed geleerd
word. Ik heb meer leertijd nodig om iets geleerd te krijgen maar iets geleerd dn onthou ik
bijna alles voor altijd. De auto word door het glas waar de zon op schijnt opgewarmd .
Raampje zelf iets open nu .

.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: gestrafte school jochie
Op: 19/04/2017
vandaag aan scholing gedaan .van 10 uur tot 12 uur en 13 tot 15 uur.
vanaf 14 moest ik van de juffrouw tbv werk voorbereiding het les-vak
handenarbeid doen en iets serieus in elkaar knutselen. Dat wilde ik
niet want ik doe liever met boeken en pdf literatuur. Opzich mijn
goedrecht maar als de juffrouw zegt dat er handenarbeid gedaan moet
worden dan moet ik dat van de juffrouw doen. Maar omdat ik ging
tegen sputteren kreeg ik straf van de juffrouw , ik moest voorover
haar bureau liggen en de juffrouw deed mijn korte school broek
naar beneden en kreeg een pak slaag op mijn blote billen met de
liniaal en daarna moest ik voor straf met de korte school broek
naar beneden en luier naar beneden in de hoek staan en zag de
juffrouw mijn vuur rode billen die rood gloeiend waren toen ik
zo in de hoek stond en na een half uur alsnog aan het handenarbeid.
Het is een belangrijk voorwerp dat gemaakt moest worden tbv werk
voorbereiding. Het half uur die door deze straf gemist is moest
ik voor straf dubbel inhalen , Dus ik moest om 15 uur dus een
uur nablijven tot 16 uur en daarna was de straf nog niet voorbij
want normaal krijg ik bij zo iets ook strafregels mee naar huis
die ik de volgende dag moet inleveren en mijn anderhalf uur aan
vrije tijd kost die ik graag aan spelen met speelgoed of
buitenspelen met de hond besteed maar die strafregels werd omgezet
in 1,5 uur langer nablijven voor straf dus moest ik door gaan met de handnarbeid tot 17:30 uur en heb het nog niet af de klus toen het
17:30 was . Maar daar gaat het niet om . ik deed naar vermogen mijn handenarbeid en tempo is niet belangrijk, wel dat het goed gebeurt ,
zeker deze klus moet veilig geïnstalleerd worden en met beveiliging
voorzien worden , dus de volgende handenarbeid les verder.
Toen het 17:30 uur was mocht ik gaan en eventjes bij de juffrouw op
schoot want als ik mijn straf van de juffrouw ergens weer voor gehad
heb dan is het voorbij en ben ik weer een lief kind op school zegt de
juffrouw dan altijd. Ik heb mn straf gehad dus het is dan daarna ook
weer vergeven.
Gepost door: 23138
Op: 20/04/2017
vandaag weer scholing straks en dan is de 12 uur leerplicht per
week vervuld.
De tijd dat ik voor straf mest nablijven van de juffrouw telt niet mee.
want anders zou het geen straf zijn en kosten vrije uren na werktijd.

21-4 moest ondanks de 12 uren vervuld zijn en de nablijven tijd niet mee gerekend als straf nog 3 uur naar school bij de juffrouw en ipv gekleed in mijn school korte broek in mijn pyjama met luier er onder naar school omdat ik thuis waar juf dan mommy is 2 avond na het eten naar bed moet voor straf.

-------------------------------------

p.s.

avond eten staat op tafel nu dus deze straf dag lig ik dus al om rond 15 uur voor straf op bed en moet dan ook slapen en mag niks anders doen dan tussen mijn teddyberen kruipen en met mijn lapje duimen

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

WELTRUSTEN . ik moet voor straf naar bed
Gepost door : gestrafte adult jochie
Op: 20/04/2017

Ik zeg jullie weltrusten , ik was vandaag niet te genieten , en de dag begon vanmorgen al met straf . Zie deze topic http://23138.freegoodies.nl/forum/23138/1383041/1/

en op school bij de juffrouw ook al 2 uur uur moeten na blijven toen de ik 13 uur klaar was en moest om 16 uur al mijn pyjama aantrekken en zijn 16 :20 al gaan eten als waarschuwing dat ik vanaf na het eten nog meer een druppeltje bij komt in de volle emmer en ik meteen voor straf naar bed kan , nou inderdaad ik deed iets heel kleins mbt tot iets ondeugends en alleen daarom is straf zwaar overdreven , maar dit was gewoon een druppel die de emmer deed overlopen. Dus ik lig na deze post meteen voor straf in bed met rood gloeiende billen nadat ik een pakslaag op mijn blote billen gehad heb van mijn ageplay moederen mag er pas morgen ochtend 6 uur uit . Maar kan gewoon plassen in mijn dikke luier met doorlaatbare inlegger .
Bij zo waarschuwing van nog 1 druppel is de kans zeer groot dat ik toch zonder het zelf in de hand te hebben maar iets verkeerds te doen en straf te krijgen en overwoog al 10 minuten voordat ik de straf kreeg de eer aan mij zelf te houden en te zeggen van mommy ik ben moe en bekaf ik wil naar bed , dat is altijd prettig dan als het voor straf moet, maar wilde dol graag nog leuke dingen doen vanavond , toch balen en jammer en had ik nou maar 10 minuten geleden de eer aan mij zelf gehouden dan had ik in iecdergaval ook geen pakslaag op mij blote billen gekregen en Nel heeft denk ik vast wel door dat als ik ineens zo moe ben dat ik de eer aan mij zelf wil houden maar heeft zei nooit naar gevraagd en respecteert het en heeft zelf ook liever als ik de eer aan mijzelf hou . voelt prettiger.
Al met al rond 17;30 nu voor straf naar bed

slapen met meerder teddyberen is een onvoorwaardelijk recht Het maakt mij rustig en juist rustig gevoel leid tot beter gedrag.Zo lapje pakken en duim in de mond en ik val snel in slaap en om 18 uur hoor ik de klok van beneden niet meer slaan en die van de kerk verderop ook niet . Ondanks mij leuke dingen voor vanavond niet doorgaan en er van baal dat ik wee straf heb en naar bed moet meteen na deze post , denk ik dat het toch beter is om erger gedrag vandaag te voorkomen , dus voel mij ook veiliger door straf te krijgen . Dus mommy beschermt mij ook op deze manier. En begin ik morgen weer met een frisse schone lei en ben dan volgens haar weer een lief kind omdat ik mij straf gehad heb van mijn moeder,

terug naar noord frankrijk zoals ik zei vrijdag voor 2 maanden word opgeschort dus die 2 maanden gaan wel door maar de data schuif iets op , waarschijnlijk woensdag 26 -4-2017

bij deze weltrusten ik lig nu 17 ;40 op bed omdat ik als kind in de ageplay relatie het jochie ben die straf van zijn moeder heeft gekregen en naar bed moet.
Maar haar steun bespaart meer tijd en levert meer thema tijd op dan verlies door kinder opvoedkundige strafjes. en wie weet word freegoodies zo ook beschermt tegen een lichting hate topics , want bij zulke spanings velden en mijn dag niet hebben waardoor ik mij stout gedraag zijn praktisch altijd de momenten dat dit gebeurt.
ondanks balen zie ik zelf in dat straf hebben nu beter is zo beschermt tegen erger gedrag vanavond waar ik dan de volgende dag weer spijt van heb. Ondanks balen wil ik toch straf hebben nu. Het is gezien de situatie onvermijddelijk

Gepost door: Gestrafte adult jochie ( 7 j ) met ip: 85.17.24*
Op: 22/04/2017 02:55
straf is straf en wil nu na elf uur te hebben geslapen en niet meer inslaap kan komen eruit nu , maar dat mag ik niet van mijn moeder en moet tot de gewone opstaan tijd 05;30 uur . straf van mijn moeder ist straf van mijn moeder. Wel mag ik een half uur met de laptop en wifi eventjes ontspannen internetten iets op freegoodies zetten en ondertussen een warmte blazer over mij gezicht blazen om een moe gevoel op te wekken en nog te kunnen verder slapen, anders moet ik 3 uur lang stil blijven liggen, maar zelfs met de teddyberen en duimend met lapje is dat te lang voor kind dat moeilijk stil kan zitten en graag ondernemend bezig . Mommy nel weet dat ook wel en geeft mijn de kans met de half uur gedoog alsnog de slaap te vatten en anders maar uren stil liggen. als ik er eerder uit mocht sou deze straf niks uithalen. Wat mij aan tijd is afgenomen om met leukere dingen bezig te sijn kan dan de volgende morgen eerder en dan is er sprake van verschuiving van slaap tijden ipv voor strf eerder naar bed.

Maar ik hoef mij alleen op het belangrijke thema te richten en zei regelt en beslist alles voor mijn en hoef en niet bij na te denken alleen als ik straf heb mijn onderdanig opstellen anders nog meer straf.

gewoon als een 8 jarig jochie die bemoederd en verzorgt en geholpen en gesteund word en ook alle kind vriendelijke moeder liefde krijg en nog lekker met speelgoed speel en so meer tijd over hou voor het thema.

Verder een ander topic mij moeder gaat de 2e straf dag omzetten in werk straf
ipv weer drie uur bed in voor straf . Drie uur smiddgs t.o.v .22 uur dat ik normale tijd bed in moet. is 7 uur eerder naar bed , dus moet op mijn vrije dag 7 uur werken voor straf van mijn moeder

iK onderwerp mij aan de meesteres anders loopt de straf verder op

Gepost door: karel met ip: 142.4.204.*
Op: 22/04/2017 14:02
Je laat het ook toe en gaar bealissen

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |